מי מאיים על ראשת עיריית אור יהודה?

רימון הלם הושלך אמש (יום א') לחצר ביתה של ליאת שוחט. המשטרה הגיעה לזירה, אספה ממצאים ותיעוד ממצלמות האבטחה ותמשיך בחקירה. שוחט: "מדובר בחציית קו אדום וחמור שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום"
מעיין לביא |
ליאת שוחט, ראשת עיריית אור יהודה. צילום: פלאש 90

המשטרה פתחה אמש בחקירה חשד להשלכת רימון הלם, לחצר ביתה של ראשת עיריית אור יהודה ליאת שוחט. בסביבתה של שוחט טוענים כי מדובר בחציית קו אדום.

אמש (יום א') התקבל דיווח במשטרה בדבר שמיעת קול נפץ סמוך לביתה של ראשת העיר. למקום הגיעו כוחות גדולים של מטרה עם חבלנים שסגרו את כל האזור ובמקביל, שוטרי תחנת מסובים פתחו בסריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים במקום ואיתור אחר מצלמות אבטחה אשר תיעדו את משליך הרימון. באירוע איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

במשטרה כרגע מנסים לבדוק האם היו איומים בתקופה האחרונה על שוחט וכן תוגברה האבטחה סביבה. "נחצה פה קו אדום וחמור שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום", ציינה שוחט. "אני סומכת על גורמי אכיפת החוק ומצפה לחקירה מהירה שתביא לתפיסת האחראים למעשה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות