תיעוד: דקרו בעל מסעדה כי השירות לא היה טוב

שני תושבי רמלה נאשמים כי לאחר שסעדו מסעדת יאפא כנאפה ביפו שבו אליה מלווים בחברים כדי לפצוע את העובדים ולגרום נזק למקום. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם
אייל חן |
אילוסטרציה

שני תושבי רמלה, בשנות ה-20 לחייהם, שלא היו מרוצים מהשירות שקיבלו במסעדת יאפא כנאפה, החליטו לחזור עם חברים למסעדה ולפצוע את העובדים ולגרום נזק למקום. בימים האחרונים הוגש נגד השניים כתב אישום והקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, בשעות הערב, הגיעו שני הנאשמים למסעדה וחיכו בתור מחוץ לה. לאחר שניתן להם שירות, ובעודם עומדים מחוץ למסעדה, פרץ ויכוח בין אחד הנאשמים למנהל המשמרת, על רקע אי שביעות רצונו מהשירות שקיבל. במהלך השיחה ביניהם, ביקש מהנאשם ״שידבר אליו יפה ואל העובדים או שלא יחזור למסעדה יותר״. בתגובה, התעצבן הנאשם ואיים עליו שיפגע בו ובעובדים במקום, באומרו ״חכו אני אראה לכם״.

בהמשך, עזבו הנאשמים את העיר יפו ונסעו לכיוון העיר רמלה שם אספו תשעה חברים וחזרו למסעדה בשלושה רכבים והגיעו אליה שהם רעולי פנים ומצוידים באלות ובחפץ חד, נכנסו לתוך המסעדה וכאשר בעל המקום ראה אותם, פנה אליהם ואמר להם ״שאסור לכולם להיכנס יחד ושהוא תכף יכניס אותם למסעדה״.

אלה, נטען, החלו לתקוף באגרופים ולדקור את בעל המסעדה בישבנו ועובד אחד הוכה על ידם. ובמקביל החלו לגרום נזק, בכך שניפצו את דלת הזכוכית של המסעדה באמצעות האלות, תוך שאחד מהם צעק בערבית לעבר המתלוננים ״ככה הם מבינים״ ולאחר מכן רצו לכיוון רחוב נועם, נכנסו לרכבים וברחו מן המקום.

התביעה ביקשה להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים לאחר שהוגש נגד השניים כתב אישום בגין תקיפה, פציעה שהעבריין מזויין, איומים והיזק לרכוש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות