עורך דין שרטוב מצטרף למשרד בסרגליק – ינהל את מחלקת תעבורה

מינוי חדש: עו"ד אייל בסרגליק מינה את עורך הדין הפלילי הבכיר, גל שרטוב למנהל מחלקת התעבורה במשרדו. שרטוב, החל את דרכו בפרקליטות מחוז דרום וכיהן בעברו בתפקידים מגוונים במשטרה. עו"ד בסרגליק: "אני בוחר את אנשיי בפינצטה"
מעיין לביא |
עו"ד אייל בסרגליק

מינוי חדש במשרד בסרגליק- עו"ד אייל בסרגליק מינה את עורך הדין הפלילי הבכיר עורך דין גל שרטוב למנהל מחלקת תעבורה במשרדו.

בסרגליק, אחד מעורכי הדין הבכירים ביותר, במשפט הפלילי וצווארון לבן, המשמש כיו"ר הפורום הפלילי (במשותף) והיה בין המועמדים הבולטים לפרקליט המדינה, מינה את עורך הדין הבכיר גל שרטוב למנהל מחלקת תעבורה במשרדו כשהוא מנהל את מחלקת העל מחלקת "ליטיגציה" במשרדו שחולשת על כל תחומי הליטיגציה במשרד.

המשרד עוסק בתחום הפלילי צווארון לבן, פלילי צבאי משמעתי תעבורה ליטיגציה אזרחית נדל"ן וייפוי כוח מתמשך.

עו"ד גל שרטוב החל את דרכו בפרקליטות מחוז דרום, לאחר מכן שימש כראש לשכת תביעות במחוז הדרומי של משטרת ישראל, התמחה בפרקליטות מחוז דרום, בהמשך ראש לשכת תביעות במחוז הדרומי של משטרת ישראל וראש לשכת החקירות וכיום מייצג במגוון עבירות פליליות ותעבורה.

לאחר מספר שנים עבר לשמש כראש לשכת החקירות וטיפל בעבירות הפשיעה החמורה, שימש כראש צח"מ (צוות חקירה מיוחד) קצין נוער ויועמ"ש וביצע מספר תפקידים רחב ומגוון.

כאשר פתח את משרדו הראשון ניהל את המחלקה הפלילית במשרדו של עו"ד שיפמן ולימים עבד עם ח"כ עוה"ד רויטל סויד במשך מספר שנים.

עו"ד גל שרטוב, מגיע עם הרבה ניסיון

הוא בעל ניסיון רב של 23 שנים, דבר המקנה לעו"ד גל שרטוב הכרות מעמיקה עם המערכת, יכולותיה וחסרונותיה המהווה יתרון ממשי אותו רותם הוא למען לקוחותיו.

עו"ד בסרגליק מסר: "המשרד הינו המשרד המוביל בתחום הפלילי וצווארון לבן ונדל"ן. אני בוחר את אנשיי בפינצטה. גל הוא אח לנשק ושותף לדרך ומוכשר בטירוף. הוא ממשיך את דרכו העצמאית ובד בבד ינהל את מחלקת התעבורה במשרדי כאשר אנו נמשיך לשתף פעולה באופן מוחלט. יחסי האמון בינינו הם אבסולוטיים וכך גם הכימיה ואין לי כל ספק כי המחלקה שבה למעלה מ-100 תיקים בשנה כולל תיקי הריגה גרם מוות ברשלנות והפקרה קשים תהפוך למובילה בתחומה יחד עם התיקים במשרדו של גל שיצטרפו.

"יחד עם עו"ד שרטוב מנהלת את המחלקה הפלילית עורכת הדין רז מורגן ואת מחלקת נדל"ן סהר בירי אשר מצטרפים לעורכי הדין דניאל אלבז ומוריה סימן טוב ולמתמחה. המשרד מונה שבעה עובדים ויעבור למשרד ענק של 310 מטר בבעלות עו"ד בסרגליק בבסר סיטי פתח תקווה בסוף השנה. בנוסף נשכר משרד נוסף סמוך למשרד הקיים לצורך הצטרפותו של עורך דין שרטוב לחברה".

לאתר בסרגליק ושות'- משרד עורכי דין


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות