תיעוד: כך עצרו לוחמי הימ"מ את החשוד ברצח אסתר הורגן ז"ל

תיעוד ממצלמות לוחמי הימ"מ חושף כיצד נעצר החשוד במעורבות בביצוע הרצח האכזרי בשבוע שעבר. החושד, פלסטיני מכפר טורה אל-גרביה הודה במיוחס לו וקשר עצמו למעשה. צא"פ על יתר פרטי החקירה
גילי סיוון-כהן |
אסתר הורגן ז"ל

הותר לפרסום: כך פעלו לוחמי הימ"מ – היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול באזור ג'נין למעצרו של החשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן ז"ל. החשוד, פלסטיני מכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, הודה במיוחס לו וקשר את עצמו למעשה במהלך חקירה של השב"כ. שאר פרטי החקירה נמצאים תחת צו איסור פרסום.

בתיעוד ממצלמת הקסדה של לוחמי הימ"מ, נראות הסריקות שביצוע הלוחמים בכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, הכניסה לבית החשוד במעורבות הביצוע ברצח ומעצרו.

כזכור, בשבוע שעבר, גופתה של הורגן ז"ל, אם לשישה ילדים, אותרה בשבוע שעבר ביער יתיר, הסמוך לביתה שבהתנחלות טל מנשה עם סימני אלימות קשים. הורגן הוכרזה כנעדרת לאחר שמשפחתה הודיעה שיצאה לריצה בצהריים ולא חזרה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות חילוץ פתחו במהלך הלילה בסריקות אחריה, עד שנמצאה בשעת לילה. מאז ניהלו כוחות הביטחון מצוד אחר החשוד ברצח וכעבור מספר ימים הוא נעצר על ידי הימ"מ.

לאחר הודעת השב"כ, כי נעצר חשוד במעשה, בנימין, בעלה של אסתר הורגן ז"ל אמר: "אנחנו מחזקים את ידיהם, הם עשו את העבודה בצורה נפלאה, ואנחנו סומכים את ידינו על כוחות הביטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שימצה הדין עד תום, עם אותו רוצח נתעב ואנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות