תלה את המדים ולבש את הגלימה: עו"ד (תת גונדר בדימוס} בני תייאר הצטרף ל-M.M.G & Co

אחרי קריירה מפוארת בצה"ל, במשטרה ובשירות בתי הסוהר, ממשיך עו"ד בני תייאר לכיוון חדש, ומצטרף לפירמת עורכי הדין המובילה
עדי לסקר |
עו"ד גל מוטאי מייסד ושותף, עו"ד בני תייאר שותף, עו"ד בלהה מצגר מייסדת שותפה ומנכ"לית, עו"ד ישראל גרבאוי שותף

בפירמת עורכי הדין M.M.G & Co צירפו השבוע שותף חדש ומשמעותי אל מול עולם המשפט הפלילי. עו"ד בני תייאר, אשר סיים את שירותו כקצין בכיר בכוחות הביטחון של ישראל במשך 33 שנים. עו"ד תייאר (53), נשוי ואב לשלושה, עוד לא הספיק לחגוג את מסיבת השחרור ומיד החליף את המדים בגלימת המשפטן.

תייאר החל את שירותו כקצין בחטיבת הצנחנים, ומשם עבר לשירות במשטרת ישראל, שבמהלכו פיקד על תחנת משטרה בדרגת סגן ניצב, ומספר תפקיד ליבה מרכזיים במשטרת ישראל.

החל משנת 2007 עבר תייאר לשרת ולפקד על בתי כלא בשירות בתי הסוהר, וסיים את שירותו בדרגה המכובדת תג"ד – המקבילה לדרגת תת אלוף בצה"ל. עו"ד בני תייאר מחזיק בשלושה תארים אקדמאים במשפטים ובמזרח תיכון, כאשר את התמחותו המשפטית עבר בפרקליטות הצבאית.

עו"ד תאייר: "הבחירה שלי ללמוד ולהתמחות במשפטים הגיעה בעקבות אירוע מכונן שעברתי במהלך שירותי כמפקד בית כלא, כאשר זיהיתי והזדהיתי עם אסיר שלא קיבל ייצוג משפטי ראוי והולם ושילם על כך מחיר אישי. לכן תפקידי החדש מגיע עם יראת כבוד ואחריות רבה".

עו"ד בלהה מצגר, שותפה מייסדת M.M.G חברת עורכי דין: "בני היקר, שמחים וגאים שבחרת להצטרף לחברתנו, אוהבים אותך ומאחלים הצלחה רבה.

"אין לנו ספק שניסיונך הרב והעשיר וכישורי החיים שלך יסייעו רבות הן לחברתנו והן לציבור לקוחות הפירמה אשר ייהנו מיכולותיך וניסיונך הרב. בהצלחה לך בני בכל החברים בפירמה".

עו"ד גל מוטאי, שותף מייסד: "היה לי הכבוד לשרת תחת פיקודו של עו"ד בני תייאר לפני מספר שנים, וכבר אז ידעתי שיבוא יום ושוב נעבוד יחד, אני שמח שהיום הזה הגיע. עו"ד בני חברי הוא אדם מקצועי, נחוש, אכפתי, אנושי, ערכי ואדם שאינו מתפשר ולא מוותר על עקרונותיו".
______________________________________

עו”ד בילי מצגר

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%92%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%98%d7%90%d7%99

עו”ד ישראל גרבאווי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות