אישום: הבטיח להסיר כישוף מנשים וביצע בהן עבירות מין

מייק חיון, 42, נאשם בביהמ"ש המחוזי בתל אביב כי טען בפני נשים שפגש כי הוא אסטרולוג וכי על מנת שיוכל להסיר מהן כישוף שהוטל עליהן – עליו לבצע עימן טקס מיני. הוא נאשם כי פנה לקורבנותיו באמצעות שימוש במאגר מידע של רשות האוכלוסין
מעיין לביא |
חשד: הכיר צעירה ברשת וביצע בה עבירות מין
אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד מייק חיון, בן 43, בגין עבירות אינוס, ניסיון אינוס, מעשה סדום בנסיבות אינוס קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בשבע מתלוננות שונות. חיון טען בפני נשים כי הוא אסטרולוג וטען בפני הנשים שהוטל עליהן כיסוף וכדי להסירו עליהן לעבור טקס ובו ביצע בהן עבירות מין.

על פי כתב האישום, החל משנת 2012 ועד לשלהי 2020, פנה הנאשם באופן שיטתי לנשים באמצעות אפליקציות של היכרויות וברשתות החברתיות באותה העת, השתמש הנאשם בתכנת "אגרון פלוס 2006", מאגר מידע המכיל העתק נתוני מרשם האוכלוסין, כפי שהודלף לרשת האינטרנט בשנת 2006 והציג עצמו במרמה כאסטרולוג בעל יכולות על טבעיות ומסר לאותן נשים פרטים אישיים על חייהן, אותם דלה מתוכנת האגרון.

לאחר שרכש את אמונן, כך נטען באישום, נהג הנאשם לנצל את מצוקותיהן של המתלוננות על מנת להפעיל עליהן מכבשי לחצים רגשיים באומרו כי מוטל עליהן כישוף ועליהן לעבור טקס בדחיפות על מנת להתירו, כדי שלא ייפגע בהן או ביקיריהן. כדי לקבל הסכמת המתלוננות במרמה לבצע בהן עבירות מין שונות, ערך הנאשם במתלוננות טקסים להסרת הכישוף. "במסגרת הטקסים", נכתב בכתב האישום, "ביצע הנאשם בשבע מתלוננות מעשי סדום, מעשי אינוס, מעשים מגונים וכן קיבל מחלקן כספים במרמה".

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות גם בקשה למעצר עד תום ההליכים בעניינו. "מעשיו השיטתיים של המשיב", כתבו נציגי הפרקליטות בבקשה, "התכנון המוקפד ומצגי השווא המורכבים שרקח, מעידים על החומרה היתרה הגלומה במעשיו של המשיב והמסוכנות הנשקפת ממנו. כמו כן, כמות המתלוננות בהן פגע והעובדה שלא חדל ממעשיו גם לאחר שנחשף במסגרת התכנית מעידים עליו כי הינו משולל כל רסן ואינו מסוגל לשלוט בדחפיו המיניים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות