חיסול בכביש 6 לעיני המשטרה

הרוג ופצוע אנוש בהתנקשות ירי על כביש 6. השניים היו בדרכם מלוד לכפר קאסם ותחת ליווי משטרתי, אך זה לא הפריע ליורים. כוחות משטרה רבים של מחוז המרכז הגיעו למקום והחלו בסריקות אחרי המתנקשים שטרם אותרו
רונן לוי |
זירת החיסול בכביש 6, דצמבר 2020. צילום: דוברות ארגון הצלה

החברה הערבית ממשיכה לדמם: הרוג ופצוע אנוש בחיסול על כביש 6. שני צעירים במכוניתם שעה שהיו תחת ליווי משטרתי מלוד לכפר קאסם. השוטרים פתחו במצוד אחרי היורים.

אירוע החיסול מצרף לרצח שהתרחש הבוקר (יום ב'). סלמאן אלזבארקה בשנות החמישים לחייו, נמצא ירוי במכוניתו ברחוב הלן קלר בלוד. , חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, דיווחו כי לנרצח לא היו סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותו במקום. חובש מד"א איתן שנור והפאראמדיקית מיכל אלימלך, סיפרו: "ראינו רכב שבתוכו ישב גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , הוא סבל מפציעות קשות, ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

המשטרה פתחה בחקירת הרצח, אולם מספר שעות לאחר מכן התרחש רצח נוסף – הפעם לעיני השוטרים. שני צעירים, בני משפחה יריבה לנרצח, יצאו מלוד לכיוון כפר קאסם, כאשר הם לוו על ידי ניידת משטרה, למרות זאת זה לא הפריע למתנקשים לירות לכיוון הרכב שלהם ולפצוע את שני יושביו אשר איבדו שליטה עליו והתדרדרו לשדה בשולי הכביש.

צוות מד"א שהוזעק למקום, החל לטפל בפצועים, כאשר סגן מנהל מרחב ירקון במד"א אביחי חדד סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו רכב בתעלה בצד הדרך. שני צעירים שנסעו ברכב היו מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות. הענקנו להם טיפול מציל חיים בשטח ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם אנוש".

כוחות משטרה רבים של מחוז המרכז הגיעו למקום והחלו בסריקות אחר היורים אולם עד כה ללא כל תוצאות. במשטרה מתחקרים כעת את המקרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות