עד המדינה מפרשת הבר נוער מואשם בסחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות

זאור חנקשייב, 32, נאשם כי איים להפיץ צילומים של צעיר שקיים עימו יחסי מין אם לא ישלם לו 500 שקלים ויעביר לידיו חפצי ערך, הוא הודה בחלק מהמעשים אך טען כי היחסים היו בהסכמה וכי סחט "בצחוק"
נעמה כהן |
זאור חנקשייב בר נוער רצח
זאור חנקשייב בדיון קודם בביהמ"ש, יוני 2020. צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בפתח תקווה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד חן זיו, בן 32, הידוע בשמו זאור חנקשייב, עד המדינה בפרשת הבר נוער, זאת בגין סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ופגיעה בפרטיות. חנקשייב איים להפיץ צילומים של צעיר מקיים עימו יחסי מין.

על פי כתב האישום, חנקשייב והמתלונן קיימו יחסי מין בהסכמה במספר הזדמנויות. בשלב מסויים, תיכנן חנקשייב לסחוט באיומים את המתלונן. לשם כך, החביא הנאשם בביתו בפתח תקווה מצלמה אשר תיעדה את הנאשם והמתלונן במהלך קיום יחסי מין ביניהם ללא ידיעת והסכמת המתלונן. לאחר מכן, פנה הנאשם למתלונן באינסטגרם ודרש ממנו שיעביר לו 500 שקלים, מספר פריטי לבוש, שעון יד, שרשרת ובושם.

על פי האישום, הוא הוסיף ואיים על המתלונן כי במידה ולא יעשה כן, יפרסם הנאשם את הסרטון המתעד את יחסי המין ביניהם. כל זאת כאשר הנאשם יודע ומסתמך על העובדה כי המתלונן לא חשף את העדפותיו המיניות ברבים, והכל חרף תחינותיו של המתלונן לפיהן אמר לנאשם כי מעשיו יהרסו לו את החיים ויובילו את המתלונן לשים קץ לחייו. בהמשך, כאשר הגיעו שוטרים לביתו של חנקשייב על מנת לעכבו לחקירה, הוא החביא את מכשיר הטלפון הנייד שלו מתחת לסמרטוט רצפה בשירותי ביתו וטען בפני השוטרים כי הטלפון הנייד שלו אבד.

חנקשייב הודה בחלק מהמעשים. לטענתו, תיעוד יחסי המין היו בהסכמת המתלונן. לעניין הסחיטה באיומים, טען בתחילה כי עשה זאת "בצחוק" ולאחר מכן טען שעשה זאת במטרה להלחיץ את המתלונן מכיוון שלגישתו המתלונן לא התנהג כראוי כלפיו. חנקשייב טען, כי לא היתה לו כוונה אמיתית להפיץ את הסרטון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות