איומים על רשמת בבית המשפט העליון

תושב יפו שלח מיילים מאיימים לרשמת בית המשפט העליון שמטפלת בתיק בעניינו. הוא מודה בשליחת המכתבים, אך לא מוצא פגם בתוכנם
ציון חן |
בית המשפט העליון

"נפגש ברחוב… יקרה מה שיקרה… אני לא רוצה שתפגעי…" הן חלק מהאמירות שהיו שזורות במיילים ששלח תושב יפו בן 27 לרשמת בית המשפט העליון במהלך מאי ויוני. לאחר חקירת סייבר של חודש, בהם ניסו לעלות על מקור השולח, נעצר המאיים.

מעצרו של הבחור הוארך בשלושה ימים, זאת בעקבות החשד כי מדובר באדם שלא בריא בנפשו, ועליו לעבור בתקופת מעצרו אבחון פסיכיאטרי. מתלונת הרשמת ומהמיילים שהיא הציגה לחוקרי המשטרה, מדובר במספר לא מבוטל של מכתבים מאיימים שהוא שלח אליה.

בחקירתו במשטרה מודה הבחור כי שלח את המיילים, אך הוא לא רואה בהם כל פגם או משהו פסול במעשיו. "כל הסבריו הם שדבריו מכוונים לכך שהיא תאבד את מקום עבודתה", אומרים במשטרה, "יחד עם זאת, לא סביר לומר לשופט 'נפגש ברחוב'".

"מדובר בעבירות חמורות, בהם עובדי ציבור לרבות שופטים מאוימים חדשות לבקרים", ציין שופט המעצרים בתל אביב, אילן צור, "באופן שלא ניתן לעבור על כך לסדר היום".

השופט ביקש את חוות דעתו של הפסיכיאטר בנוגע לכשירותו של הבחור והבנת מעשיו, והאריך את מעצרו בכדי לקבל אינדיקציה לגבי המשך העמדתו לדין.
______________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט ד"ר אילן צור

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות