חשד: נתין זר מאריתריאה נרצח בגלל סכסוך

צעיר ישראלי, בשנות ה-20 לחייו, נעצר בחשד שדקר למוות את שכנו נתין מאריתריאה, כבן 30, בכניסה לבניין שבו הם מתגוררים בדרום תל אביב. מבירור ראשוני של המשטרה נראה כי הרקע לאירוע פלילי
דניאל בן חמו |
זירת הרצח בדרום תל אביב, אמש. צילום: מד"א

צעיר ישראלי בשנות ה-20 לחייו, נעצר בחשד שאמש רצח נתין זר מאריתריאה בכניסה לבניין בו הם מתגוררים בדרום תל אביב. מחקירת המשטרה עלה כי מדובר בסכסוך ישן בין השכנים אתמול הוביל לרצח.

אמש, התקבל דיווח על גבר בשנות ה- 30 לחייו, נתין זר מאריתריאה, שנדקר בדרך בן צבי בת"א ופונה על פי גורמי רפואה במצב אנוש למרכז הרפואי וולפסון שם נקבע מותו מאוחר יותר.

חובשי מד"א, שלמה לוי ויוסף נהון, סיפרו: ״כשהגענו למקום, ראינו גבר כבן 30, נתין זר, שוכב מחוסר הכרה, הוא סבל מפציעות בגופו, והיה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומיים וביצענו פעולות החייאה, כשהתאפשר העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבו אנוש".

שוטרים שהגיעו למקום, החלו לתחקר את דיירי הבניין שבכניסה לו התבצע הרצח, זאת לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ. לאחר שהתברר כי הנרצח היה מסוכסך עם אותו שכן ישראלי במשך תקופה, השוטרים פתחו בסריקות בניסיון לאתר את השכן ובמהלך הלילה הוא נעצר לחקירה. מבירור ראשוני עולה, כי הרקע למעשה ככל הנראה פלילי.
היום תבקש המשטרה, בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בת"א.
תמונה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות