10 שנות מאסר לצעיר שתקף מינית בת 10

תושב שגב שלום הורשע על פי הודאתו, בכך שהבחין בילדה הולכת לבדה, רדף אחריה וביצע בה עבירות מין קשות, חרף ניסיונותיה להתנגד לו. ביהמ"ש: "נסיבות מחרידות של צייד בעקבות ילדה אומללה המנסה לחמוק מציפורניו"
אייל חן |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

הרכב שופטי בית משפט המחוזי בבאר שבע, בראשות השופט אריאל ואגו, 10 שנות מאסר בפועל, על תושב שגב שלום, הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בעבירות של מעשה סדום ומעשה מגונה והפרת צו פיקוח לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין, בילדה בת 10 שיצאה לאסוף את אחיה מהגן ונפלה קורבן לנאשם. בית המשפט הורה לנאשם לפצות את המתלוננת בסכום של 80 אלף שקלים.

על פי כתב האישום, לפני כשנה וחצי, יצאה המתלוננת, ילדה כבת 10, מביתה לכיוון גן הילדים בו שוהה אחיה בשכונת מגוריה. הנאשם, שבאותה עת נסע באוטובוס, הבחין בילדה ההולכת בדרכה, והחליט לתקוף אותה מינית. לשם כך, ירד בתחנה והחל צועד בעקבותיה, עד הצטלבות משעולים בה חלפה. שם, הבחינה בו הילדה והחלה לנוס בריצה.

הנאשם, כך לפי האישום נגדו הגביר מהירותו, רדף אחריה עד אשר השיגה, אז אחז בה, הניח ידיו על הקיר עליו נשענה כדי לחסום את דרכה, ובכך מנע ממנה להימלט. הילדה ניסתה להיחלץ מידי הנאשם, זזה מצד לצד, אמרה לו שיעזוב אותה ואף אמרה שתתקשר למשטרה. אולם, הנאשם ביצע בה עבירות מין קשות תוך שהיא צועקת ומבקשת כי יחדל ממעשיו.

השופט אריאל ואגו, כתב בגזר הדין כי מדובר ב"נסיבות מחרידות, מהיבט האכזריות והאלימות, שאפיינו את 'ציד האדם' הנחוש של הנאשם בעקבות הילדה האומללה, המנסה לחמוק מציפורניו, תרתי משמע, פעם אחר פעם".

"תחילת האירוע", כתב השופט, "בהחלטה מודעת של הנאשם לתקוף את הילדה, ולשם כך בלבד הוא יורד מהאוטובוס, כשהבחין בה, וכאשר, לאחר האירועים הקשים המפורטים באישום, המרדף אחר ה"טרף", הנמלט ממנו בריצה, הופסק, לבסוף, רק בשל המצאות עוברי אורח, אשר הנאשם הבחין בנוכחותם באזור".

השופט ואגו הוסיף: "היא יצאה את ביתה, ולא ידעה מה צופה לה הדרך. ילדה בת 10, אשר רצתה להגיע לגן הילדים בשכונת מגוריה, לאסוף את אחיה. ילדה קטנה ושמחה, שהלכה לה לתומה לאורו של יום, עד אשר נפלה קורבן לדחפיו המיניים של אדם זר, שהבחין בה מחלון האוטובוס. אותו זר, רדף אחרי הילדה, חשף את איברו וביצע בה מעשים שיישרטו בעומק זיכרונה, ובלבה הדואב, לשארית חייה. הזר הוא הנאשם, איש בעל הבנה מוגבלת, מספיקה כדי להבין כי הוא מתאכזר לילדה קטנה ומבוהלת, אך לא מספיקה כדי להבין את מלוא המשמעות של מעשיו. השאלה שלפנינו נוגעת לעונש הראוי לנאשם, כְּדֵי רִשְׁעָתוֹ במגבלותיו, בגין הרע שעשה לאותה ילדה, המתלוננת".

______________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אריאל ואגו

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות