הפורץ הלא נוצץ

חוץ מללכת עם שלט "אני הפורץ", נראה שהפורץ הזה עשה הכל כדי להיתפס
ציון חן |

פורץ לדירה בירושלים שמע שיש אנשים בבית, אז הוא לקח את התיק של בעלת הבית וברח. התיק שנמצא זרוק לא הרחק מהבית הכיל צילום ת"ז של הגנב.

תושב קרית ארבע שהגיע לבית החולים שערי צדק בירושלים, החליט שרגע לפני שהוא חוזר הביתה הוא יעשה "מכה קטנה". הוא הגיע בשעה 14:30 לבית מגורים בשכונת 'גבעת בית הכרם' הסמוכה לבית החולים, ונכנס לדירה שמצא את דלתה לא נעולה.

באחד מחדרי הדירה היו באותה השעה בעלת הדירה, שהיא רואת חשבון, אשר העבירה בזמן הזה שיעור פרטי לתלמיד תיכון בן 17. הגברת סיפרה כי שמעה את דלת הדירה נפתחת, אך חשבה לתומה כי מדובר בבנה בן השש שאמור היה לחזור הביתה. מה שהעלה את חשדה היתה העובדה שרגע אחד לאחר שהדלת נפתחה, היא שמעה אותה גם נטרקת בסגירה.

בעלת הדירה יצאה לסלון ולא מצאה את בנה וגם לא את תיקה האישי. היא התקשרה למשטרה ושוטר שהגיע איתה יצא איתה לסריקה רגלית באזור הבית, על מנת לבדוק האם הגנב השליך את התיק שלה, וזה מה שאכן קרה.

תיקה של האישה אותר, אך ללא ארנקה, הטלפון שלה ומסמכיה האישיים שנעלמו. אך להפתעת השוטר והגברת, מה שהושאר בתיק היו צילום תעודת הזהות של הגנב וכדורי מרשם על שמו, שהוא כל הנראה התבלבל והשאיר אותם בתיק.

הבחור אותר בקלות, כשעל גופו עדין מסמכיה וכרטיסי האשראי של הגברת, והוא נעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות