הסיבה לירי: העלתה תמונות לקידום העסק שלה לרשתות החברתיות

כתב אישום הוגש נגד תושבי כפר קאסם טמר עודה, 26, אדם בדיר, 22 ואיסלאם סרסור, 23, לבית המשפט המחוזי מרכז ולפיו הם ירו בקרובת משפחתם בגלל שהעלתה תמונות לפייסבוק, לאינסטרגרם ולטיק טוק: "אם תמשיכי, את תפסידי"
אייל חן |
פייסבוק

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום נגד טמר עודה, בן 26, אדם בדיר בן 22 ואיסלאם סרסור בן 23, בגין פציעה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע, נשיאת נשק שלא כדין, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיות. לעודה אישום נוסף בגין עבירה של איומים. השלושה ירו בקרובת משפחה שהעלתה תמונות לרשתות החברתיות כדי לקדם את העסק שלה.

על פי כתב האישום, המתלוננת הינה בעלת עסק בכפר קאסם, ונשואה לדודו של עודה. כחלק מפעילות לקידום העסק נהגה המתלוננת להעלות תמונות שיווקיות לאינסטגרם. במהלך חודש נובמבר, שלח עודה למתלוננת הודעה ובין היתר כתב לה "אם תמשיכי להוריד תמונות שלך בפייסבוק אינסטגרם ותיק תוק או משהו אחר את תפסידי… נשבע לך אני יכנס לחנות שלך ואני ירה בך מול כולם". בגין האיומים אלה התלוננה המתלוננת במשטרת כפר קאסם.

מספר ימים לאחר הגשת התלונה, חברו הנאשמים על מנת להוציא לפעול את האיומים לפגוע במתלוננת ולהפחידה. הנאשמים, אשר נערכו מראש, עקבו אחרי המתלוננת עת נסעה לבקר בבית הוריה. בזמן שהותה בבית הוריה, הנאשמים נסעו לשטח התארגנות על מנת להיערך לביצוע הירי. בעוד בדיר נכנס לרכב מאזדה ועוזב את השטח, עודה וסרסור נכנסו לרכב אותו הכינו מראש, כאשר הם נושאים איתם אקדח חצי אוטומטי.

עודה וסרסור נסעו לבית הוריה של המתלוננת וכאשר יצאה עם ילדיה לכיוון רכבה, ירה עודה 5 יריות לכיוונה של המתלוננת ממרחק של מטר. כתוצאה מהירי נגרמו למתלוננת חתכים מדממים בשתי הרגליים. מיד לאחר הירי נסעו עודה וסרסור אל אזור ההתארגנות שם חבר אליהם בדיר. השלושה פעלו במטרה להשמיד ראיה ולשבש הליכי משפט כאשר בין היתר החליפו הנאשמים את לוחית הזיהוי של הרכב, שהוחלפו לצורך ביצוע הירי, ללוחית הזיהוי המקורית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות