מה שהתחיל בחשד לעבירות מין חמורות בבת הזוג – הסתיים בשחרור בערבות

תושב הדרום, בן 35, שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין בבת זוג, שוחרר ממעצר, ללא כתב אישום, לאחר שהמשטרה קיבלה את עמדת סנגורו, עו"ד יאיר בן שטרית, לפיהן מדובר בסכסוך גירושין ואין כל ראיות אובייקטיביות הקושרות אותו למעשה
רונן לוי |
שוחרר חשוד בעבירות אינוס יממה לאחר מעצרו
אילוסטרציה

תושב הדרום, בן 35, שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין, אונס, מעשה סדום ותקיפה של בת הזוג, שוחרר ממעצר בבית המשפט, זאת לאחר שהמשטרה ובית המשפט קיבלו את טענות הסנגור, עו"ד יאיר בן שטרית, לפיהן אין כל ראיות אובייקטיביות שקושרות את מרשו לחשדות וכי מדובר בסכסוך גירושין.

החשוד נעצר בעקבות תלונה למשטרה, בה סיפרה המתלוננת כי במספר הזדמנויות שונות, החשוד שלא בהסכמתה החליט לבעול אותה. האירוע תואר על ידי המתלוננת בפירוט רב על כל שלביו.

המתלוננת תיארה בפני החוקרים בעדותה, שלב אחר שלב כיצד ביקשה שיעזוב אותה אך החשוד סירב ולא שעה לפניותיה, וביצע בה עבירות מין.

יאיר בן שטרית פרופיל 1
עו"ד יאיר בן שטרית

לאחר קבלת התלונה נעצר החשוד והובא להארכת מעצרו בבית המשפט באשקלון שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו למשך שמונה ימים לצורכי חקירה, זאת בחשד לביצוע עבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה סדום שלא בהסכמה, תקיפת בת זוג הגורמת חבלה של ממש, תקיפת בת זוג, פגיעה בפרטיות והסגת גבול.

סנגורו של החשוד, עו"ד יאיר בן שטרית, הכחיש מכל וכל בדיון את החשדות וטען כי מרשו ללא עבר פלילי, המצוי בהליך גירושין.

"המתלוננת נזכרה לבוא ולהעליל עלילות שווא כנגד מרשי בתקופה לאחר שחתמה על הסכם גירושין, שקיבל תוקף של פסק דין בבית המשפט לענייני משפחה, בו צוין כי החשוד נהג כלפיה בכבוד, בעזרה ובצורה יוצאת מן הכלל. מאחר והחשוד בימים אלו ממתין להליך בבית משפט לענייני משפחה בחרה המתלוננת לבוא ולהגיש נגדו תלונה", אמר עו"ד בן שטרית.

בית המשפט קיבל את טיעוניו של עו"ד בן שטרית והאריך בארבעה ימים נוספים במקום שמונה ימים אותם ביקשה המשטרה. בהארכה השניה, הסנגור, עו"ד בן שטרית טען כי אין למשטרה ראיות אובייקטיביות שקושרות אותו לחשדות. "המעשים המיוחסים לכאורה והחשדות נגדו הם מלפני מספר רב של חודשים וחלקם מספר שנים, לא ברור איך בחורה שטוענת לאונס ממשיכה לגור באותו בית עם הגבר ולהביא עימו ילד לעולם". בית המשפט החליט לבסוף כי: "בהתייחס לסכסוך הגירושין הקיים בין הצדדים ואשר מעצם טיבו יכול לשמש פלטפורמה לתלונות כאלו או אחרות המוגשות חדשות לבקרים על ידי בן זוג כזה או אחר".

ובהתייחס לכך ולטענות עו"ד בן שטרית, לאחר הדיון בהארכה השניה הוחלט לשחרר את החשוד ללא תנאים מלבד התחייבות בלבד.


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות