הסיבה לתקיפת הרופא: לא קיבל חיסון קורונה

נעמה כהן |
חיסון חברת פייזר
חיסון לקורונה של חברת פייזר, צילום: פלאש 90

לבית המשפט השלום בחיפה, הוגש הצהרת תובע נגד תושב העיר, בן 62, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בחשד שהתנהג בצורה פרועה בקופת חולים בעיר ותקף רופא על רקע העובדה שנענה בשלילה לבקשתו להתחסן נגד נגיף קורונה.

לפני כשבוע, התקבל דיווח במשטרה כי מטופל בקופת חולים בחיפה שהשתולל במקום ותקף רופא. מהחקירה עלה כי החשוד הגיע לקופת חולים בחיפה לפני כשבוע ודרש לקבל חיסון נגד נגיף הקורונה. כאשר נענה כי טרם החלו בחיסונים, החשוד החל להשתולל במקום, ירק לכל עבר וכאשר רופא שעובד במקום ניסה להרגיע אותו, החשוד דחף אותו והכה אותו בפניו.

שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום עצרו את החשוד, תושב חיפה בן 62, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת וכעת בימים הקרובים כאמור, יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות