צפו: כך מבריחים המחבלים טלפונים לכלא

המחבלים בבתי הכלא הבטחוניים פועלים להברחות טלפונים לבתי הסוהר, אך שב"ס רשמו לאחרונה מספר תפיסות מוצלחות ושיטות הברחה מתוחכמות
ציון חן |

בשבועות האחרונים הוברחו לבתי הסוהר מכשירי טלפון ניידים ויקרי ערך בתוך קופסאות שימורים ובתוך מיכל נוזל לשטיפת רצפות, בעבור מחבלים המרצים את עונשיהם במתקני הכליאה של שב"ס.

על פי פקודות שב"ס והחוק, אסירים בטחוניים מנועים משימוש וגישה למכשירי טלפון. זאת, בניגוד לאסירים פליליים. על כן, מכשירי הטלפון הם מוצר יקר ערך בעבור המחבלים, שעושים בהם שימוש גם בהוצאה לפועל של פעולות חבלניות והוראות לפעילים המחבלים שלהם שמחוץ לכלא.

בשבועות האחרונים רשמו בשב"ס מספר הצלחות בתפיסת הברחות של טלפונים כאלה וציוד היקפי שנשלח אליהם ע"י קרוביהם מחוץ לכלא. הפעילות הזאת התקיימה באגפים הביטחוניים של בתי הכלא ׳נפחא׳, ׳שקמה׳, ׳רמון׳, ׳עופר׳, ׳קציעות׳ ו׳גלבוע׳.

במהלך הפעילות אותרו והוחרמו 21 טלפונים ניידים מסוג ׳סרסור׳, 5 מטענים מאולתרים, כבלי טעינה מאולתרים, 3 לוחות מקשים, חלקים מפורקים של טלפונים ניידים, 6 כרטיסי סים ודוקרנים מאולתרים.

משב"ס נמסר: "סוהרי ולוחמי היחידות המיוחדות של שב"ס נמצאים בחזית הלחימה בטרור ופועלים בנחישות ובמקצועיות לסיכול הכוונת פעילות חבלנית מתוך בתי הסוהר הביטחוניים. שב"ס ימשיך לנקוט ביד קשה כלפי מפרי הוראות ופקודות הארגון ולשמירה על הסדר בתוך כל מתקני הכליאה בארץ".

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות