2 מבודדי קורונה נתפסו בזכות עבירות תנועה

המשטרה עצרה נהג שנסע ברכבו בניגוד לכיוון התנועה בקרית ביאליק והופתעה לגלות כי מדובר באדם המפר בידוד. במקרה נוסף, תושבת חריש המחויבת בבידוד נתפסה כשחסמה עם רכבה נתיב נסיעה. השניים נקנסו ב-5,000 שקל
גילי סיוון-כהן |
משטרה בזמן קורונה, ארכיון. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

ביממה האחרונה, הצליחה המשטרה לעצור שני מבודדי קורונה, זאת לאחר שביצעו עבירות תנועה ברכבם. האחד בקרית ביאליק נסע ברכבו בניגוד לכיוון התנועה והשניה חסמה עם רכבה נתיב נסיעה בחריש. בראשון לציון הופסקה מסיבה שכללה 200 משתתפים, מנהלת המקום נחקרה ונקנסה ולמשתתפים נרשמו דוחות.

במהלך פעילות שגרתית שערכו שוטרי תחנת זבולון בקרית ביאליק, הם הבחינו באדם אשר נוסע בניגוד לכיוון התנועה. לאחר שהשוטרים עצרו את הנהג, התברר כי על פי רישומי משרד הבריאות הנהג הינו מחוייב בידוד. לנהג קנס בסך 5,000 שקלים בגין הפרת חובת הבידוד והוא נדרש לשוב לביתו.

במקרה נוסף, תושבת חריש מחויבת בידוד נתפסה לאחר שחסמה נתיב נסיעה בעיר. במהלך פעילות שוטרי תחנת עירון, השוטרים הבחינו ברכב שחוסם נתיב נסיעה בעיר. השוטרים איתרו את בעלת הרכב, תושבת העיר, בת 38, שפינתה את נתיב הנסיעה ובמהלך פרטי בדיקת הנהגת התברר כי על פי הנחיות משרד הבריאות עליה לשהות בבידוד. השוטרים רשמו לנהגת דו"ח בסך 5,000 שקלים בגין הפרת תנאי הבידוד לצד דרישה לשוב לביתה מיד.

הפרות מגבלות הקורונה נרשמו גם בראשון לציון. המשטרה חשפה מסיבה במועדון במרכז העיר ובה כ-200 משתתפים. בעקבות דיווח במשטרה, על שמיעת רעש הבוקע ממתחם במרכז העיר, איתרו השוטרים, מסיבה המתנהלת בניגוד להנחיות בהשתתפות של כ-200 מבלים עם אלכוהול, אוכל ותקליטן במועדון במרכז העיר. עם קבלת הגעת השוטרים החלו המבלים לנסות להימלט מהמקום תוך שהם משליכים כיסאות ובקבוקי זכוכית לעבר השוטרים שחסמו את יציאתם.

המסיבה הופסקה והמשתתפים בה פוזרו לאחר שנרשמו להם דוחות של 500 שקלים. מנהלת המקום, תושבת רחובות, בת 57, נעצרה לחקירה בתחנה ושוחררה בסיומה למעצר בית לאחר שנרשם כנגדה דו"ח על סך של 5,000 שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות