תושב הצפון מאושפז במצב קשה מאוד לאחר תקיפה חמורה על רקע כספי

הוארך בארבעה ימים מעצרו של אדם שתקף בצוותא עם חברו, התקיפה בוצעה על ידי אדם המוכר להם וזאת בשל סכסוך כספי
%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%99 |

שופט בית משפט השלום בנצרת, אסף זגורי, האריך בארבעה ימים את מעצרו של תושב קצרין בן 49, בחשד שבשל סכסוך כספי תקף באופן קשה בעזרת חבר אדם ופצע אותו.

הסניגור, עו"ד אביעד חייט, טען כי חומרת העבירה היא לא עילת מעצר והליך המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש.

לתחנת גולן כנרת התקבל דיווח על אדם שהוקתף קשות במרכז העיר קצרין, לאחר ששניים היכו אותו בשל סכסוך כספי.

שוטרים שהגיעו למקום עצרו את תושב קצרין, שטען כי לא הוא החל את הקטטה. במוצאי שבת הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת, שם טען נציג המשטרה כי אי אפשר לדעת לפי המצלמות מי החל את הקטטה ומי לא, אלא רק שהחשוד הוא שגרם את החבלות לקורבן.

מנגד, טען פרקליטו של החשוד, עו"ד אביעד חייט, כי הקורבן הינו אדם מניפולטיבי, לא תושב ישראל והוא זה שהחל את הקטטה. הקרבן דיבר בגנות אשתו ובתו של החשוד, שהתעלם, אולם חברו לא יכול לעשות כן ולכן החלה הקטטה.

מעבר לכך, החשוד לא נעצר מיד לאחר האירוע.

ואם החשוד היה מסוגל לשבש את החקירה, הוא היה יוצר קשר עם המתלונן או אשתו אך הוא לא עשה כן. הוא חיכה למשטרת ישראל, ושיתף פעולה בחקירה. "אמת היא שהמדובר באירוע חמור, אך אבקש לציין שניתן היה כבר כיום להגיע עם ממצאים טובים יותר, באם חוקרי משטרת ישראל היו צופים בסרטון האבטחה, הם היו מבחינים מי החל את הקטטה ומי עמד בצד ולא יודע מה לעשות, שזה החשוד שנמצא באולם.

"החשוד, שנמצא כאן, פוגש באדם המוכר מקצרין, שהיה לאחר צריכת אלכוהול וכך גם החשוד הנוסף.

החשוד שנמצא באולם לא היה פעיל בקטטה, לא החל בקטטה, ויש סרטון כך שניתן היה להבין שלא החשוד הוא זה שתקף", אמר עו"ד חייט, והוסיף: "אנו לא יודעים מי הם העדים, אבל יש מצלמה שתוכיח מי תקף, מי התגונן ומי עמד במקום, חבל שזה לא בוצע, אם היה דו"ח צפיה מסודר לכל האירוע התמונה היתה נראית אחרת, אני לא מעביר ביקורת על חברי, אבל כשמגיעים לבית משפט ומבקשים לפגוע בחירותו של אדם, ראוי שתיבדק ראיה חזקה מאוד בדמות מצלמות אבטחה״.

השופט אסף זגורי דחה את בקשת המשטרה להאריך מעצר החשוד בשמונה ימים, והחליט לבסוף להאריך את מעצר החשוד בארבעה ימים בלבד, אך קבע כי קיימת תשתית ראייתית הקושרת את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, וכי קיים חשד סביר כי החשוד עבר את העבירות דנן.

החשוד יובא מחר (שלישי) להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בקריית שמונה.


לצפיה ודירוג כבוד השופט אסף זגורי


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות