10 שנות מאסר לנאשם שהורשע בחטיפה ובאונס בת 16

הנאשם, תושב הדרום בן 35, הורשע כי לפני כשנתיים הסיע את הנערה לפארק סמוך לביתה ואנס אותה. הרכב ביהמ"ש המחוזי בב"ש דחה את גרסת ההגנה לפיה יחסי המין היו בהסכמה קבע כי המתלוננת תפוצה ב-100 אלף שקלים
דניאל בן חמו |
ביצע עבירות מין בבתו במשך שנים - נידון ל-13 שנות מאסר
אילוסטרציה

הרכב בית משפט המחוזי בבאר שבע, בראשות אב בית הדין השופט נתן זלוצ'ובר, גזר 10 שנות מאסר לריצוי בפועל ופיצוי מתלוננת בסכום של 100,000 שקלים על תושב הדרום שהורשע בשתי עבירות אינוס, חטיפה ומעשים מגונים, זאת לאחר שחטף ואנס נערה כבת 16.

על פי כתב האישום, לפני כשנתיים, בשעות הלילה, הסיע הנאשם, תושב הדרום בן 35, ברכבו את המתלוננת, נערה כבת 16, אליה התוודע באותו הערב, בפארק הסמוך לביתה, זאת לאחר שהתווכחה שם עם אישה שישבה עם הנאשם. בשלב מסוים הנאשם, שהיה עד לוויכוח, פנה אל הנערה והציע להסיע אותה לביתה ברכבו ואמר לה "תיכנסי לאוטו…אני אקח אותך ליד הבית ואני אוריד אותך שם כדי שאת והיא לא תריבו…" והיא הסכימה.

הנאשם, נטען, נסע עם הקטינה לשטח פתוח ומבודד סמוך לשגב שלום. הנאשם שאל את הקטינה אם היא בתולה, והקטינה השיבה בחיוב. בתגובה לכך, אמר הנאשם לקטינה ששמע שמישהו אחר כבר "זיין אותה". ואמר לה שהוא "יבדוק אם היא בתולה", ובעוד המתלוננת ישובה במושב הנוסע הוא התיישב עליה והפשיל בכוח את מכנסיה ותחתוניה וביצע בה מעשה אינוס לאחר אמר לה שהיא לא בתולה ואנס אותה שוב בעודה בוכה וצועקת וציין שאין לה ממה לפחד שהוא לא ירצח אותה.

בהכרעת דין השופטים דחו את גרסת הנאשם לפיה הוא אמנם קיים יחסי מין עם הקטינה, אולם הדבר היה בהסכמתה ולבקשתה, תמורת סמים שסיפק לה. בגזר הדין, השופטים ציינו כי הנאשם "אינו זכאי להתחשבות הניתנת למי שהודה ונטל אחריות למעשיו". כמו כן, ציינו השופטים כי המתלוננת העידה ועמדה גבורה בחקירה נגדית לא פשוטה כשהיא מבקשת לומר את דברה אל מול הנאשם עצמו, אף שהוסבר לה שקיימת אפשרות להעיד שלא בנוכחות הנאשם ובאמצעות הוועדות חזותית.
________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט נתן זלוצ'ובר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות