עו"ד גיל אלימלך – גם השמיים הם לא הגבול עבורו

השבוע מציין עו"ד גיל אלימלך 38 חורפים. בראיון מיוחד הוא מסכם שנה רצופה באתגרים וטלטלות אותן הוא מזהה כהזדמנות. "גאה לספק שירות מנצח עבור קהל לקוחותיי", הוא מציין בגאווה. ומה מצפה לו בשנה הקרובה? "מתכוון להרחיב את המשרד עם סניף נוסף במרכז הארץ ולהתחיל בלימודי הדוקטורט במשפטים"
גיא פישקין |
עורך דין גיל אלימלך
עו"ד גיל אלימלך

יום הולדת נחשב עבור רבים כאירוע מכונן, אפשרות לעצור לרגע את מירוץ החיים הבלתי פוסק ולהביט לאחור על פועלך בשנה החולפת. כאשר מדובר על עו"ד גיל אלימלך, כל שנה טומנת בחובה עשייה משפטית בלתי פוסקת הכוללת מאות לקוחות מרוצים וחתירה בלתי מתפשרת עד להצלחה. רגע לפני שהוא חוגג יום הולדת 38 וגדל לו בשנה, מערכת אוביטר שמחה להציג בפניכם ראיון עם עו"ד אלימלך, בו הוא מוקיר את השנה שחלפה לה ומסתכל כבר עם הפנים קדימה אל עבר האתגרים שבדרך, בין השאר – דוקטורט במשפטים.

גיל, ספר מה למדת על עצמך בשנה שחלפה לה?

"למדתי שאנשים מעריכים יותר את המובן מאליו. משקיעים יותר בבריאות, במשפחה ובבית תרתי משמע. ברמה המשפטית, בזכות הקורונה השכלתי להבין שיש אנשים שרואים בתקופה הזו כהזדמנות עסקית עבורם, בה אפשר וצריך צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. כמשרד מוביל שמלווה לעיתים תכופות יזמי נדל"ן וקבלנים, לקוחותיי יודעים לנצל את התקופה כמנוף להרחבת עסקיהם, לצד היכולת לעוט אחר הזדמנות עסקיות. אני נמצא שם יחד איתם לאורך כל הדרך, מעניק להם מענה משפטי רחב היקף, וגאה לראות כיצד הם צומחים ומתפתחים עקב בצד אגודל".

"קם כל בוקר בהרגשה שאני מגשים את הייעוד שלי"

אלימלך משמש כידוע כבעליו של משרד בוטיק עצמאי בראש פינה המעניק ייצוג משפטי מלא בתחומי משפחה, נדל"ן, מקרקעין ופלילים, נחשב שלא בכדי לאחת מהתגליות המשפטיות של אזור הצפון בכלל ובארץ בפרט.

על אף הלו"ז המפוצץ ביומן שלו, הכולל דיונים תכופים בבתי משפט בכל הארץ, פגישות עם לקוחות ולמידה שקדנית של פסקי דין ותיקים משפטיים, הוא מצליח לנהל גם חיי משפחה למופת לצד אישתו ושלושת ילדיו.

עו"ד גיל אלימלך

עד כמה אתה גאה בעצם היותך עורך דין ממולח?

"אני קם בכל בוקר בהרגשה שאני מגשים את הייעוד שלי, שהוא לעזור לאנשים. עורך דין הוא למעשה אחד המקצועות היחידים בהם אתה יכול להגיע הכי קרוב לבן אדם, לנפש שלו ולחששות הכי גדולים שקיימים אצלו. כבעל משרד שמתמחה בדיני משפחה, אני יכול להעיד למשל שהמתנה הגדולה ביותר שאפשר לתת למתגרש או למתגרשת הוא עורך דין, שנמצא שם לצידם במהלך התקופה המאתגרת בחייהם. במקביל, אני מלווה גם לקוחות בבניית חלומות בתחום הנדל"ן החל מהשגת ואיתור הקרקע, דרך בחינת העסקה, ליווי ורישום, הליכים תכנוניים ועד לשלב הבנייה עצמו".

מה אפשר לך לקראת השנה האזרחית החדשה?

"להמשיך להצליח ולהתרחב במקצוע. להרחיב אופקים ולהמשיך לפעול למען לקוחותיי ללא לאות. בקרוב אני מתחיל לעבוד על דוקטורט במשפטים ומאוד שמח על האפשרות להקדיש מקום מרכזי ללימודים אקדמיים שיסייעו לי להפוך לעורך דין טוב יותר. יחד עם זאת, השנה הכוונה היא להרחיב לאור מגוון התיקים בהם אני מטפל, סניף נוסף במרכז הארץ שיאפשר לייעל את העבודה. ברמה האישית, כולי תקווה שהקורונה תיעלם השנה ואוכל לפנק את עצמי עם איזו חופשה טובה לטובת הטענת המצברים. שתהיה לנו שנה של בריאות והמשך עשייה משפטית מוצלחת".

לאתר גיל אלימלך ושות' – משרד עוה"ד וגישור

_________________________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%92%d7%99%d7%9c-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%9c%d7%9a

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות