אישום: סירב לעטות מסיכה ותקף את בעל החנות

בעל עסק בנתניה שדרש מלקוח לעטות מסכה הותקף על ידו, הופל אל הקרקע ואושפז עם חבלת ראש, כך עולה מכתב האישום שהוגש נגד התוקף, תושב העיר בן 46. הוא נאשם בעבירות של חבלה ואיומים. צפו בתיעוד
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

להעיר על אנשים שלא הולכים עם מסיכה נהיה מסוכן. לבית המשפט הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב נתניה בגין תקיפה וגרימת חבלה לבעל עסק שביקש ממנו לעטות מסכה. במקרה אחר נער בן 17 מחולון ניפץ שמשת רכב שיטור עירוני לאחר שקיבל דו"ח בגין אי עטית מסיכה.

לפני כשבוע, נכנס תושב נתניה, בן 46, למעדניה ברחוב יצחק גרינבוים בנתניה, כשהוא ללא מסכה כמתחייב. הבעלים, שהנו אדם מבוגר, בן 74, ביקש מהנאשם לצאת מהמקום כל עוד אינו עוטה מסכה. בתגובה הנאשם, דחף את הקשיש בחוזקה וגרם לו ליפול ולחבוט ראשו בקרקע. כתוצאה מהמכה נזקק הקורבן לתפרים בראשו ואף אושפז בביה"ח עם חשד לדימום מוחי.

מעשה זה, כך לפי כתב האישום, היה המשך לאירוע מוקדם מאותו יום בו החשוד נכנס לחנות מכולת בעיר שוב ללא מסכה ובתגובה לדרישת הבעלים כי יצא מהחנות, החשוד איים כי יפגע בו.

המשטרה עצרה את החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת וכאמור הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד החשוד בגין תקיפה הגורמת חבלה ואיומים.

במקרה אחר, המשטרה עצרה נער בן 17, תושב חולון בחשד שניפץ שמשה של ניידת שיטור עירוני בזמן שהצוות היה עסוק בטיפול באירוע ברחוב לאון בלום. במשטרה חושדים כי הרקע למקרה הינו דו"ח בגין אי עטית מסכה שהנער קיבל זמן קצר קודם לכן ולכן החליט להתנקם ולנפץ את שמשת הניידת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות