אישום: נהג ללא רישיון וניסה לפגוע בשוטרים שביקשו לעצור אותו

תושב עכו נאשם בביהמ"ש המחוזי בחיפה בעבירות של נהיגה ללא רישיון וללא ביטוח, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה ונהיגה פוחזת ורשלנית. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו
אייל חן |
משטרת התנועה, צילום ארכיון: משטרת ישראל

לבית משפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב עכו בחשד שנהג ללא רישיון נהיגה תוך שניסה לפגוע בשוטרים עם רכבו בזמן שניסה להימלט מפניהם.

החקירה נפתחה במשטרה לפני כחודשיים עם קבלת דיווח משוטרי תחנת עכו, שהבחינו בחשוד כשהוא נוהג בצורה פרועה על כביש 4 בין עכו לנהריה. שוטרי תחנת עכו נסעו אחר החשוד, שעקף כלי רכב, עבר מנתיב לנתיב כשהוא נוהג במהירות מופרזת תוך סיכון ציבור הנהגים ובהמשך לאחר שהחשוד עצר את הרכב, והשוטרים ניגשו אליו והודיעו לו כי הינו עצור, החשוד נסע במהירות לעבר השוטרים שעמדו בקרבת הרכב ונאלצו לקפוץ הצידה על מנת שלא להיפגע מרכבו של החשוד.

בהמשך החשוד נמלט מהשוטרים תוך שנסע בכיוון הנגדי לכיוון הנסיעה, עלה על המדרכה וסיכן את הולכי הרגל ולבסוף נטש את הרכב בכפר מזרעה ונמלט מהמקום. שוטרי תחנת עכו ביצעו פעולות חקירה רבות ומגוונות בסופן עצרו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, וכאמור, פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו כתב אישום בגין עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה ונהיגה פוחזת ורשלנית וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט המחוזי בחיפה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות