אישום: ניסיון רצח, בשעת צהרים במרכז העיר

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט בעיר כתב אישום נגד 3 נאשמים המייחס להם ניסיון רצח על רקע סכסוך במרכז אור יהודה לאור היום: "רק בדרך נס החטיאו היריות את גופו של המתלונן ולא פגעו בעוברים ושבים"
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד משה חדד (26) ורן יחזקאל (22) המייחס להם עבירות של ניסיון רצח, ניסיון לתקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת נשק, נשיאת נשק, שיבוש מהלכי משפט. עם השניים מואשם גם משה קמר (36) בגין סיוע לאחר מעשה וניסיון להשמדת ראיה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נועה בר, לחדד וילחזקאל הייתה היכרות ארוכת שנים עם המתלונן כאשר בשלב מסוים הסתכסכו. בחודש שעבר, נהג יחזקאל ברכב עם חדד ושני נוסעים נוספים. במהלך נסיעתם הוציא חדד אלה טלסקופית וסכין מטבח ומסר אותם לנוסעים הנוספים ברכב, בנוסף הוציא ממכנסיו אקדח והכניסו חזרה. במקביל לכך, איתר את המתלונן באמצעות הטלפון הנייד שברשותו בשטח ציבורי ברחוב דוד אלעזר באור יהודה.

חדד, נטען בכתב האישום, הורה ליחזקאל לנסוע למקום בו איתר את המתלונן, הוציא את האקדח, דרך אותו ויצא מהרכב בריצה, כאשר לאחריו יצאו יחזקאל והנוסעים הנוספים. המתלונן אשר הבחין במתרחש החל להימלט ממקום, בעוד חדד רץ בעקבותיו ומכוון את אקדחו לפלג הגוף העליון של המתלונן במטרה להורגו. במהלך המרדף, ירה חדד לכיוון המתלונן שש יריות שהחטיאו. במקביל, השליך יחזקאל בקבוק זכוכית לעברו של המתלונן במטרה לפגוע בו, אך גם הוא החטיא את המטרה והבקבוק התנפץ על הכביש.

החל משלב זה, נטען, המשיך חדד לרדוף לבדו אחרי המתלונן ברחובות הסמוכים במשך דקות אחדות, עד אשר חזר על עקבותיו ונמלט מהמקום תוך שהוא משליך את מעילו וכובעו.

יחזקאל והנוסעים הנוספים עזבו את המקום ברכב, אותו הם נטשו באחד הרחובות ומשם המשיכו רגלית. בסמוך לכך, פגשו השלושה את קמר בעודו רכוב על קטנוע. משנודע לו על האירוע שהתרחש, הורה להם להמתין. תוך פרק זמן קצר הגיע קמר עם רכבו לאסוף את יחזקאל והנוסעים הנוספים לביתו.

על מנת לסייע להם להימלט מעונש, כך נטען בכתב האישום, סיפק קמר ליחזקאל ונוסע נוסף טלפון נייד חלופי, הבטיח להעמיד לרשותם רכב ואף יצר קשר עם מספר אנשים והורה להם לפרק מצלמות שברשותם, על מנת למנוע את השימוש בהן כראיה.

בבקשה למעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים נגדם, נכתב כי חדד "בעטיו של סכסוך, יורה באמצעות אקדח שש יריות לעברו של המתלונן, וזאת בשעת צהרים, במרכז העיר, כאשר הוא אדיש לעוברי אורח וכלי רכב הנמצאים בסמוך. אך בדרך נס החטיאו היריות את גופו של המתלונן ולא פגעו בעוברים ושבים".

לפי הפרקליטות "מסוכנותם של המשיבים אינה רק כלפי המתלונן והעדים, אלא אף כלפי כלל הציבור, נוכח דפוסי המסוכנות המובהקים העולים ממעשיהם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות