רצח בטירת הכרמל: צעיר בן 19 נדקר למוות

הנרצח אינו מוכר למשטרה, אך הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי. החוקרים ינסו לגלות מה מהות הסכסוך שהוביל למותו של הצעיר, בשלב זה אין בידיהם חשודים
רונן לוי |
רצח צעיר
זירת הרצח בטירת הכרמל. צילום: משטרת ישראל

צעיר בן 19, נדקר אמש למוות בטירת כרמל, המשטרה עדיין לא עצרה חשודים בביצוע המעשה והרקע למעשה, ככל הנראה, פלילי. הצעיר שנרצח אינו עבריין מוכר למשטרה והחקירה תנסה לגלות מה מהות הסכסוך שהוביל למותו.

סמוך לשעה תשע בערב התקבל דיווח למד״א ולמשטרה על פצוע מדקירות סכין, מחוסר הכרה ברחוב האצ״ל בטירת כרמל. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום הבחינו בצעיר מחוץ לבניין שהוא דקור בפלג גופו העליון, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם כשמצבו מוגדר אנוש. שם, נקבע מותו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א ג'סאן סוסאן סיפר: "הפצוע שכב ברחוב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי, ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

כוחות משטרה רבים שזרמו למקום פתחו בחקירה ממנה עלה כי הצעיר נדקר בתוך בניין ויצא כשהוא דקור בחזה לרחוב, שם התמוטט. עוברי אורח שהבחינו בו שרוע ברחוב הזעיקו את מד"א. המשטרה גבתה עדויות מעדי ראיה וכן אספה מצלמות אבטחה באזור ופתחה סריקות אחר החשודים בדקירה, כאשר חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי החלו במקביל באיסוף ממצאים בזירה. הצעיר שנרצח אינו עבריין מוכר למשטרה וכעת השוטרים יבדקו מה מהות הסכסוך שהוביל לרצח.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות