צפו: "יד האלוהים" – אוהד ארגנטינה ממעלות גונב רכב בקור רוח

אוהד מושבע של נבחרת ארגנטינה נעצר גם בזכות מדי הקבוצה, אותם לבש בעת שגנב רכב ממוסך כשהתחזה להיות בעל הרכב, וגם בעת מעצרו
ציון חן |

תושב מעלות (25), נעצר ברכב אותו גנב שלושה ימים קודם לכן ממוסך בעירו. מהחקירה עלה כי לאחר שיצא מאימון בחדר כושר הסמוך למוסך, הוא נכנס אליו, בחר רכב, התניע ויצא איתו מהמוסך. זאת תוך שהוא מנופף בחביבות לבעל המוסך, שחשב שמדובר בבעל הרכב עצמו שאסף את רכבו.

למחרת היום, כשבעל המוסך התפלא לשמוע את בעל הרכב שואל מתי הוא יכול לקבל את רכבו, הבינו השניים כי הרכב נגנב. מצלמות האבטחה של המוסך תיעדו את הגנב מבצע את הגניבה כשהוא לבוש במדי נבחרת הכדורגל של ארגנטינה. מאוחר יותר הסתבר כי הגנב הוא ממוצא ארגנטינאי, ואוהד מושבע של נבחרת ארץ הולדתו.

לאחר שפרטי הרכב הועלו למסופים המשטרתיים, הבחינו שוטרים ברכב בסמוך לצומת נהריה. הם עיכבו את הנהג לבדיקת רשיונות, ולהפתעת החוקרים, הגנב היה לבוש גם בעת מעצרו במדי הנבחרת הארגנטינית.

לגנב לא היו הרבה ברירות חוץ מלהודות. זאת לאחר שזוהה במצלמות האבטחה ונתפס לבוש באותם מדי קבוצת כדורגל. היום הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט השלום בעכו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות