אישום: תושב מרכז הארץ נעצר עם נשק בדרכו לפגוע בבת זוגו לשעבר

לביהמ"ש השלום ברמלה הוגש כתב אישום נגד תושב המרכז, 35, המייחס לו איומים על חברתו לשעבר. על פי האישום הוא נעצר על ידי השוטרים כשהוא בדרכו לפגוע בה כשברשותו סכינים, אלה ופטיש
אייל חן |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

אלימות נגד נשים נהפכה כבר מזמן למכת מדינה: לבית משפט השלום ברמלה הוגש נגד תושב המרכז בן 35, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד גבר שאיים על בת זוגו לשעבר ונעצר ע"י השוטרים כשהוא בדרכו לפגוע בה וברשותו סכינים, אלה ופטיש, רגע לפני שהגיע אליה.

על פי כתב האישום, הנאשם, תושב מושב במרכז הארץ, התבטא לאחרונה בפני מקורביו כי בכוונתו לנקום בבת זוגו לשעבר על רקע הפרידה ממנו, ואף שלח מספר הודעות מאיימות למכשיר הסלולרי שלה. לאחר מכן יצא החשוד מביתו ונסע ברכבו לכיוון ביתה של בת זוגו לשעבר באזור השפלה. הידידה שחששה שהוא עלול לפגוע בה, דיווחה מיד למשטרה.

צוות שוטרי סיור נשלח במהירות לכתובת מגוריה של בת הזוג, ואיתר את החשוד כשהוא ברכבו סמוך לביתה. בחיפוש שערכו השוטרים ברכבו נמצאו אלת עץ, פטיש וכן שני סכינים.

החשוד נעצר לחקירה, מעצרו הוארך מעת לעת והשבוע הוגש נגדו כתב אישום כאמור, בעבירות של איומים ואחזקת סכין שלא כדין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות