אמצעי לחימה נתפסו במרינה באשדוד – 4 נעצרו

ביחידה המרכזית של מרחב לכיש התנהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה בעקבות סכסוך בין כנופיות במהלכה עלה החשש כי החשודים ינסו להתחמש בנשק חם במטרה לפגוע באחרים. המשטרה: צפויים מעצרים נוספים
דניאל בן חמו |
אקדחים נשק אקדח תחמושת
האקדחים שנתפסו במרינה באשדוד. צילום: משטרת ישראל

במשטרה טוענים כי סיכלו הסלמתו של סכסוך בין כנופיות, במהלכו ניסו החשודים להתחמש בנשק חם ואמצעי לחימה נוספים במטרה לפגוע באחרים – עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, נעצרו במהלך סוף השבוע 4 חשודים בביתם לאחר שנתפס רכב עם תחמושת במרינה של אשדוד.

ביחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז דרום, התנהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, שעניינה סכסוך בין כנופיות, כאשר מספר חשודים ניסו להתחמש בנשקים שונים עפ"י החשד במטרה לפגוע באחרים. החקירה הסמויה שנוהלה, הובילה את חוקרי הימ"ר למרינה באשדוד, שם איתרו רכב בו הוחזקו נשקים מסוגים שונים, בהם רובים ורימונים, שנתפסו ע"י המשטרה.

במטרה למנוע ולסכל את ההסלמה בין החשודים, ואפשרות של פגיעה באזרחים חפים מפשע, הוחלט במשטרה לפעול ולעבור לשלב הגלוי של החקירה, עם הגעתם של השוטרים אמש לבתיהם של ארבעה חשודים בשנות השלושים לחייהם מאשדוד.

שניים מהחשודים הובאו לדיון בעניינם בבית משפט השלום, שם, אחד מהחשודים שהינו בעל חברה, הכחיש כל קשר לפרשה וטען כי לא ידע היכן רכבו וכן לא שהוסלקו אמצעי לחימה בתא המטען שלו. בית המשפט האריך את מעצרם של השניים בארבעה ימים נוספים ובמשטרה אומרים שהחקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

נשקים במרינה באשדוד. צילום: משטרת ישראל
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות