סוף שבוע מדמם בכבישים – 5 הרוגים

שבת קטלנית: 5 בני אדם נהרגו בתאונות במהלך סוף השבוע: אחים בני 6 ו-7 נהרגו ליד מחלף לטרון, בן 6 נהרג בדרום, צעירה בת 25 בכביש 412 ליד בית דגן ורוכב אופנוע בן 28 מהצפון
דניאל בן חמו |
התאונה ליד לטרון בה נהרגו שני האחים
תאונת הדרכים ליד לטרון בה נהרגו בחודש שעבר שני אחים בני 5 ו-7. צילום: פלאש 90

סוף שבוע מדמם בכבישים: חמישה בני אדם נהרגו במהלך סוף השבוע בתאונות דרכים, ביניהם שלושה ילדים שני אחים בגילאי 6 ו-7 בתאונה שארעה ליד מחלף לטרון, ילד בן 6 בדרום, צעירה בת 25 בתאונת דרכים בכביש 412 ממחלף שפירים לבית דגן, ורוכב אופנוע בן 28 מהצפון.

ביום שבת, אחר הצהריים, נהרגה צעירה בת 25, בתאונת דרכים בכביש 412 ממחלף שפירים לבית דגן, וצעירה אחרת שהייתה איתה ברכב נפצעה באורח אנוש. צוותי מד"א קבעו במקום את מותה של הנהגת, בתאונה בכניסה למושב משמר השבעה. מחקירה ראשונית עלה כי שתי הנשים עמדו ברמזור אדום ואילו נהג רכב פרטי, שהגיע מאחור במהירות פגע במכוניתן. הנהגת נהרגה ומצבה של חברתה מוגדר אנוש. נהג הרכב הפוגע נפצע אף הוא.

חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו להעניק טיפול רפואי לשלושת הפצועים וכאמור קבעו את מותה של נהגת הרכב ואת שני הפצועים הנוספים, פינו לבית החולים שמיר-אסף הרופא. רזיאל יוסופוביץ, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "ראיתי רכב קאיה מעוך מכל הכיוונים ליד הרמזור. שתי הבנות היו לכודות בפנים ושברנו את הרכב בכדי להוציא אותן. נהג הרכב שפגע בשתיהן היה מעורפל הכרה. ביצענו החייאה באחת הבנות ואת השנייה הפרמדיקים הרדימו והנשימו לפני ששלחו אותה לבית החולים. הגבר פונה מעורפל הכרה".

פרמדיק מד"א משה גלבשטיין הוסיף: "כלי הרכב היו ממש מרוסקים עם פגיעות פח קשות מאוד ועמוד הרמזור שנפגע מאחד מהם נטה על צדו. הגבר שנפגע באורח קשה בראשו טופל בשטח ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שמיר-אסף הרופא".

בתאונה אחרת שארעה, בכביש 4, בסמוך לצומת הכניסה לעכו, נפצעו כאמור שני רוכבי אופנוע. שני הצעירים שרכבו על האופנוע נפגעו מרכב. צוותי מד"א קבעו את מותו של בשאר מנאע, בן 28 ממג'ד אל כרום. בוחני תנועה של המשטרה עיכבו לחקירה את נהגת הרכב הפרטי, בת 30 מחיפה שפגעה באופנוע.

הפרמדיקים של מד"א איציק שושן ויובל טורץ סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אחד מרוכבי האופנוע שכב סמוך לשיחים מעבר לגדר ההפרדה בשולי הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו. הרוכב השני שכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו".

הפרמדיקים הוסיפו: "תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים. שני נוסעי רכב פרטי שנפגעו באורח קל טופלו במקום".

ביום שישי אחר הצהריים, נהרגו האחים ידידיה ואלישיב יונגרייס, בני 6 ו-7 מבית אל, בתאונה ליד מחלף לטרון. שני האחים היו בדרכם להעביר את השבת עם קרובי משפחה בבנימין והדוד שנהג ברכב, התנגש במשאית שעמדה בצד הכביש מסיבה שעדיין לא התבררה. אחיהם יאיר, בן 10, מאושפז יחד עם הדוד במצב קשה בהדסה עין כרם.

ביום שבת בבוקר, נהרג ילד בן 6 תושב חורה בתאונה בנגב. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עלה כי אביו של הילד, מפזורת חורה, נסע לאחור והרגיש כי עלה על משהו. כשיצא מהרכב הבחין כי פגע בבנו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות