חיסונים עדיין אין – אבל החתונות ממשיכות

ההתרגשות בשיאה עם הגעת החיסונים נגד נגיף הקורונה לארץ, אולם אף שטרם ניתנו, הישראלים ממשיכים לצפצף על ההנחיות: בימים האחרונים איתרה המשטרה מספר חתונות המוניות ובעלי האירועים נקנסו, ברמת גן נתפסה מפרת בידוד שטענה ש"הלכה להחליף מצבר"
אייל חן |
מחסום משטרתי, ארכיון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

החיסונים לקורונה נמצאים כבר בישראל, אבל כך גם הקורונה וישראלים רבים ממשיכים בחייהם. בימים האחרונים, המשטרה חשפה מספר חתונות שהתקיימו עם מספר רב של מבלים בחדרה ובפוראדיס. ברמת גן נתפסה מפרת בידוד שאמרה לשוטרים שהיא רק הלכה להחליף מצבר ברכב.

בסוף השבוע, המשטרה חשפה חתונה במבנה באזור התעשיה בחדרה ורשמה דו"חות למחזיק המקום ולחתן השמחה. השוטרים שערכו ביקורים באולמי שמחות ומקומות בילוי באזור חדרה, בדקו מבנה באזור התעשיה בעיר ועלה כי במקום נערכה חתונה בניגוד להנחיות ובהשתתפות כ-100 אנשים. למחזיק המקום ולחתן השמחה נרשם קנס ע"ס 5,000 שקלים לכל אחד והאירוע הופסק.

במקרה נוסף, המשטרה, חשפה חתונה בהאנגר סמוך לפוראדיס ועיכבה לחקירה את בעל המקום. בלשי תחנת זכרון יעקב ולוחמי היס"מ, הגיעו להאנגר מבודד הנמצא בשטח חקלאי סמוך לפוראדיס, ממנו בקעה מוסיקה בעוצמה גבוהה תוך שהם מזהים במקום מעל 100 איש. השוטרים הפסיקו את האירוע ורשמו לתושב אום אל פאחם, בן 35, שהיה אחראי על המוסיקה קנס בסך 5000 שקלים ובעל המקום, תושב פוראדיס בן 55 עוכב לחקירה במשטרת זכרון יעקב.

בתוך כך, תושבת רמת נקנסה בסך 5000 שקלים לאחר שהפרה בידוד ואף ניסתה להתחמק מהביקורת המשטרתית בביתה. שוטרי תחנת בני ברק, ערכו ביקור בבתי מבודדים ברמת גן. כאשר הגיעו אל ביתה של תושבת רמת גן, הרשומה במאגר כחייבת בידוד, אולם לאחר שלא מצאו אותה בבית כנדרש, יצרו עמה השוטרים קשר טלפוני, בו היא הסבירה כי איננה בבית מאחר והיא בדרך לבצע בדיקה רפואית.

השוטרים שבו כעבור שעה אל ביתה של חייבת הבידוד על מנת לוודא כי חזרה אל ביתה ולראות מסמך המאשר כי יצאה לצורך רפואי, אולם בהגיעם לביתה עלה הפעם הסבר חדש, בו טענה כי היא בדיוק "בדרכה למוסך להחליף מצבר לרכב". השוטרים רשמו למפרת הבידוד קנס בסך 5000 שקלים, לצד דרישה חשוב לביתה מיידית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות