הבעל המכה עבר טיפול זוגי – התביעה חזרה בה מכתב האישום

תושב מרכז הארץ, 49, הועמד לדין על תקיפת בת זוגו, אך מחלקת התביעות של המשטרה קיבלה את בקשת באת כוחו, עו"ד סיוון כהן, וחזרה בה מכתב האישום בשל ההליך הטיפולי שעברו השניים. ביהמ"ש הורה על מחיקת ההליך בטרם שלב ההקראה
רונן לוי |
הפרה את חובת האמונים. אילוסטרציה shutterstock
ביססו קשר מיטיב ומקבל. אילוסטרציה shutterstock

מחלקת התביעות של המשטרה, חזרה בה מכתב אישום שהוגש נגד תושב מרכז הארץ בן 49 שהואשם לפני כשנה בתקיפה הגורמת חבלה ממש של בת זוג. התביעה קיבלה את בקשת הסנגורית עו"ד סיוון כהן לחזור מכתב האישום מאחר ובני הזוג עברו הליך טיפולי במסגרת הקהילה. ממנו עלה, כי הזוג בנה קשר זוגי מיטיב ומקבל. בית המשפט קיבל את בקשת התביעה והורה על מחיקת ההליך.

על פי כתב האישום שהוגש נגד הנאשם, במהלך 4 שנות הנישואים של השניים, במספר מועדים, הוא תקף את בת זוגו בכך שזרק עליה חפצים, צעצועים וספרים וכן בעט במתלוננת ברגל.

עו"ד סיוון כהן

כך נטען כי באחד המקרים, לפני כשנה וחצי, לפני כניסת שבת, התגלע ויכוח בין הנאשם למתלוננת ובעקבותיו הוא דחף מברשת שיער שאחז בידו לתוך אזור הצלעות מצד ימין של המתלוננת. כתוצאה מכך, נטען, נגרמה למתלוננת חבלה של ממש בדמות חבלה בצלעות ימין, כמו כן בעקבות כך נשברת המברשת.

במהלך התקופה האחרונה עברו בני הזוג הליך טיפולי במסגרת הקהילה ובנו קשר זוגי מיטיב ומקבל. בשל כך, עו"ד כהן לאחר מו"מ עם נציגי התביעה המשטרתית, הצליחה לשכנע אותם לחזור מכתב האישום. שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, עודד מורנו, קיבל את בקשת מחיקת התביעה עוד לפני שלב הקראת כתב האישום.

לאתר של עו"ד סיון כהן

____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט עודד מורנו

_____________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות