אישום: פגע ברכב קשישה ולאחר מכן תקף אותה

צעיר, בן 21, מעפולה, נאשם כי לאחר שפגע ברכב של קשישה סירב למסור לה את הפרטים, דחף והפיל אותה לקרקע ונמלט מהמקום. המשטרה מבקשת להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו
דנה לווינסקי |
"לא רוצה שיקבל עונש חזק". אילוסטרציה shutterstock
תקיפת קשישים. למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה

לבית משפט השלום בנצרת, הוגש כתב אישום, נגד צעיר, בן 21, תושב עפולה, באשמת תקיפת קשישה, לאחר שפגע ברכבה וסירב למסור לה פרטים. הצעיר שברח מהזירה בעיר עפולה, אותר על ידי המשטרה שאף ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

במשטרת ישראל, התקבלה קריאה במוקד 100, על קשישה בת 70, שהותקפה ברחוב משה שרת בעיר עפולה על ידי בחור צעיר, אשר בין היתר, דחף אותה והפילה לאחור אל מרכז הכביש בו נוסעות מכוניות. הקשישה שבנס לא נפגעה מהמכוניות החולפות פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "העמק".

מהחקירה עלה, כי הנאשם, ניסה להחנות את רכבו ברחוב משה שרת בעפולה וכאשר נסע לאחור פגע ברכב הקשישה שרכבה חנה מאחוריו. המתלוננת יצאה מרכבה וביקשה מהנאשם פרטים אך זה סירב וניסה להציע לשלם לה כסף מזומן. המתלוננת שוב דרשה את הפרטים אך הנאשם בתגובה דחף אותה בעוצמה אל עבר מרכז הכביש והיא נפלה וראשה נחבט בכביש.

הנאשם, נטען, נכנס לרכבו במטרה לברוח מהמקום אך המתלוננת שהצליחה לקום בסיוע של עובר אורח נעמדה לפניו וחסמה בפניו את נתיב הבריחה. בתגובה, הנאשם יצא מרכבו ושוב דחף אותה בחוזקה לאחור, הושיב אותה בכוח על גבי מדרגות סמוכות, שגם מהן נפלה ונחבלה, וברח מהמקום.

מיד עם קבלת ההודעה חוקרי המשטרה ביצעו פעולות חקירה לגילוי זהות החשוד, ופתחו במצוד אחריו עד אשר הסגיר את עצמו בתחנת המשטרה בעפולה. בתחנת המשטרה הנאשם החל משתולל וצעק כי הוא חולה נפש, שהוא רוצה למות ורוצה שהשוטרים יהרגו אותו. החשוד הטיח את ראשו בקיר עד אשר השוטרים עצרו ואזקו אותו וגם אז הוא המשיך להשתולל בעודו אזוק.

חוקרי המשטרה גבו עדויות רבות, אספו ממצאים והצליחו לאסוף די ראיות כנגד הנאשם בעבירות חמורות של תקיפת זקן – שהעונש עליה הוא עד 5 שנות מאסר, אי מסירת פרטים ונהיגה ברכב ללא ביטוח.

רק לפני כשבוע, המשטרה עצרה גבר בשנות ה-40 לחייו ואף הוגש נגדו כתב אישום, לאחר שתקף באכזריות קשישה במעלית בבניין המגורים שלה בעקבות זאת, שהעירה לו מדוע נכנס למעלית ללא מסכה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות