כתב אישום נגד מצילים שבשל רשלנותם טבע למוות ילד בן תשע

שלוש שנים אחרי האסון שפירק את המשפחה, הודיעה פרקליטות מחוז דרום על כתבי אישום נגד שני מצילים שככל הנראה התרשלו בעבודתם בבריכת בית יציב בבאר שבע
מעיין לביא |
נסיונות ההצלה על שפת הבריכה לא הועילו. צילום: דוברות מד"א

אחרי כמעט שלוש שנים מאז הטרגדיה בבריכת בית יציב בבאר שבע, תגיש בקרוב הפרקליטות כתבי אישום בגין גרימת מוות ברשלנות נגד שני המצילים שהיו אז בתפקיד בבריכה. הם לא הבחינו כי יעקב בן סימון, אז כמעט בן 10, טבע בבריכה ושכב על הקרקעית.

האירוע היה בשבת, ביום ההולדת של אמו של יעקב. הילד נכנס לבריכה וכמה דקות לאחר שנכנס טבע. כל נסיונות אנשי מד"א שהוזעקו למקום להחיות אותו לא הועילו. שני המצילים שהיו אז במקום נעצרו מייד לחקירה, ולאחר מכן שוחררו לביתם.

בני המשפחה משוכנעים עד היום כי מדובר ברשלנות של המצילים. דודו של הילד סיפר כי אולי היו מצילים במקום, אבל הם לא ראו אותם. גם חקירת המשטרה מצביעה על כך שהשניים לא שמו לכך שילד טבע בבריכה במשמרת שלהם. פרקליטה של המשפחה, עו"ד אסף סיידה, מסר כי המשפחה מברכת על ההחלטה להגיש כתב אישום. בכוונת המשפחה להגיש גם תביעה אזרחית בנושא, מאחר ולדעתם הנהלת הבריכה נושאת באחריות גם היא, והתרשלה באופן ניהול המתחם.
______________________

עו”ד אסף סיידה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות