חשד: זייפו אשרות כניסה לנתינים זרים

שוטרי להב 433 עצרו 3 חשודים ועיכבו 5 נוספים בחשד שהיו מעורבים בהפעלת עסק להספקת מסמכים מזויפים של רשויות המדינה לנתינים זרים השוהים בישראל שלא כחוק תמורת תשלום
רונן לוי |
מטה להב 433. צילום: פלאש 90

היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, בלהב 433, עצרה שלושה חשודים ועיכבה חמישה נוספים, בחשד למעורבות בזיוף מסמכים רשמיים של רשויות בישראל הנוגעים להמשך טיפול בקשות שהייה של נתינים זרים.

מזה זמן התנהלה חקירה סמויה במשטרה וברשות האוכלוסין שעניינה מעורבות בביצוע עבירות זיוף וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, אשר על פי החשד הפעילו עסק להספקת מסמכים מזויפים של הרשויות השונות בישראל שמכוח הסמכות שהוענקה להן, הן דנות בבקשות של נתינים זרים לשהות בישראל ולעבוד בה.

אתמול (יום א') עם הפיכת החקירה לגלויה, נעצרו 3 חשודים לחקירה באזהרה ובחיפושים שבוצעו, נתפס רכוש הקושר את החשודים המרכזיים לזיוף המסמכים. לאחר חקירתם, הבוקר, עוכבו 5 נתינים זרים, כשברשותם תיעוד מזויף.

על פי החשד, אותם נתינים זרים, שנכנסו לגבולות המדינה כתיירים, בחלק מהמקרים היו פונים לרשויות המוסמכות ומבקשים אשרת שהייה ועבודה. לאחר שסורבו על ידי הרשויות היו פונים לחשודים ואלה תמורת בצע כסף היו מספקים להם מסמכים מזויפים המעידים כי פנו בשמם לרשויות וההליך בעניינם מתנהל כסדרו. ככל שההליך בעניינם מתנהל היו הנתינים ממשיכים לשהות בארץ בניגוד לחוק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות