עו"ד אייל בסרגליק, נווט הסערות

משרדו של עו"ד אייל בסרגליק דורג בין 100 החברות למשפט פלילי הבולטות במשק לשנת 2020 בדירוג דן אנד ברדסטריט. המשרד ניצב בחזית התיקים הסוערים במדינה בעשור האחרון. עו"ד בסרגליק: "אין לי כול קושי לקחת תיקים שנויים במחלוקת שנמצאים בחזית תקשורתית ובלב הוויכוחים שקיימים באומה"
— |
רשימת עורכי דין בישראל
עו"ד אייל בסרגליק

משרדו של עו"ד אייל בסרגליק זכה באחת מגושפנקות ההצלחה הגדולות ביותר שמשרד יכול לחלום עליה, כשמוקם בין הבולטים בדירוג היוקרתי דן אנד ברדסטריט משפט פלילי, של 100 החברות הבולטות במשק לשנת 2020. משרדו של בסרגליק עולה בדירוג כמעט מדי שנה, כשהפעם ביצע קפיצה משמעותית במיוחד מטיר שלוש לטיר שניים. את התקדמותו העקבית של המשרד בדירוג ניתן לזקוף לזכות עמידתו משך שנים, והצלחותיו בחזית התיקים המשפטיים הבולטים, הסוערים והמתוקשרים בארץ.

עו"ד בסרגליק מוכר כמי שאינו חושש מלייצג בתיקים שנויים במחלוקת ומורכבים, עם ריבוי נאשמים וחשודים. ברוח זו ייצג בסרגליק את החייל היורה אלאור אזריה, באחת הפרשיות המשפטיות והמוסריות היותר גדולות שידעה התקשורת בארץ. עו"ד בסרגליק לא מהס לייצג דמויות ציבוריות שעליהן מותחים חלקים נכבדים מהציבור בישראל ביקורת קשה. בימים אלו הוא מייצג את הרב שאול אלקריב, שכנגדו עומד כתב אישום על שליחת הודעות מאיימות לאיש התקשורת והעיתונאי חיים אתגר.

עו"ד בסרגליק בזמן המשפט המתוקשר של אלאור אזריה. צילום: פלאש 90

לשאלה כיצד מתמודדים עם הלחץ, המופעל הן מצד התקשורת והן מצד גורמים דומיננטיים, מערכתיים ואחרים, בתיקים כה מרכזיים, עונה עו"ד בסרגליק: "אין לי כול קושי לקחת תיקים שנויים במחלוקת שנמצאים בסלע המחלוקת המדינית, בטחונית, ציבורית, בלב הוויכוחים שקיימים באומה. החוכמה בלנווט תיקים כאלו היא לקחת את הספינה שנמצאת בלב הסערה, ולהוביל אותה אל המקום הכי בטוח עבור הלקוח".

דמויות מפתח ציבוריות בתיקים ידועים אותם ייצג עו"ד בסרגליק, הם מפקד מחוז ירושלים אילן פרנקו, שלימים הפך לסמפכ"ל המשטרה; ח"כ חיים כץ; קובי בן גור בפרשיית השוחד "תיק רשות המסים"; מנהל מחוז צפון של משהב"ט מר שרעבי בפרשיית השוחד במשרד הביטחון; מהנדס המזון פטחוב בפרשיית השוחד במשרד הבריאות; ישיבת פוזנוביץ'; פרשיות נתיבי ישראל והתעשייה האווירית, ועוד תיקים רבים ומתוקשרים.


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות