נהיגה מסוכנת באשקלון: 3 נתפסו תחת השפעת אלכוהול

משטרת ישראל ערכה פעילות אכיפה בעיר אשקלון נגד רכבים משופרים ועבירות תנועה מסכנות חיים. במהלך המבצע הורדו מהכביש 5 רכבים ונתפסו 3 נהגים שנסעו תחת השפעת אלכוהול. צפו בתיעוד
רונן לוי |
אילוסטרציה

ביום שישי האחרון, בשעות הלילה, ביצעו שוטרי משטרת אשקלון פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים ורכבים משופרים ברחבי העיר. במהלך המבצע הורדו מהכביד 5 רכבים ונתפסו 3 נהגים שהיו תחת השפעת אלכוהול.

במהלך פעילות האכיפה נבדקו עשרות כלי רכב, מהם הורדו מהכביש בגין אי תקינות 5 רכבים וכן נתפסו 3 נהגים בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול. 2 רכבים נתפסו לאחר שנסעו עם מערכת פליטה לא תקנית המפיקה רעש חריג. לשני הנהגים נרשמו קנסות כן איסור שימוש לתיקון הליקויים תוך 48 שעות.

במהלך הפעילות נעצר נהג רכב פרטי ,בן 45,תושב אשקלון, בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול ברמה של 842 מיקרוגרם. נרשמה לו הזמנה לבית משפט ורישיון נהיגה שלו נשלל ל-30יום. רכבו הושבת לאותה תקופה.

בנוסף, נעצר נהג רכב פרטי, בן 26, תושב העיר, בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ברמה של 604 מיקרוגרם. גם הוא זומן לביהמ"ש, רישיונו נשלל ורכבו הושבת. נהג נוסף, בן 19, שהינו נהג צעיר, נתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול ברמה של 491 מיקרוגרם( פי 10 מעל המותר).

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "פועלת כל העת במטרה לאתר נהגים פורעי חוק, המסכנים בנהיגתם את משתמשי הדרך. המשטרה תמשיך לפעול בנחישות לתפיסת עברייני התנועה והרחקתם מהכביש".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות