45 חודשי מאסר לגנב שהפיץ את תמונות השדרית שרון פרי

אחרי שהורשע ונעלם מן העין, ככל הנראה לתחומי הרשות הפלסטינית, נעצר הגנב שוב והפעם גם נגזר עונשו. לבד ממאסר הוא גם ישלם פיצויים
נעמה כהן |
שרון פרי. צילום: רועי עלמה, פלאש 90

בית המשפט השלום בבאר שבע גזר עונש של 45 חודשי מאסר בפועל על סאבר אבו עאסא מתל שבע, לאחר שהורשע שגנב את הטלפון הנייד של השדרית שרון פרי, והפיץ תמונות עירום שלה ברשתות החברתיות

. בית המשפט גם חייב אותו בתשלום פיצוי של 16,000 שקלים לשרון פרי, וכן גזר עליו שלוש שנות פסילת רשיון.

אבו עאסא הואשם בגניבת מכשיר הטלפון והפצת התמונות של פרי לפני 3.5 שנים.

אבו עאסא הורשע כבר לפני שנתיים בבית משפט השלום בבאר שבע לאחר שהואשם כי בחודש ספטמבר 2016 פרץ לרכבה של שדרנית הספורט שרון פרי, גנב את מכשיר הטלפון הנייד שלה, והעלה לרשתות החברתיות תמונות אינטימיות שלה שנשמרו בטלפון.

אבו עאסא הורשע בעבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית באמצעות פרסום והפצה, פריצה לרכב, גניבה, חדירה לחומר מחשב כדי לבצע עבירה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והשמדת ראיה.

השופט דניאל בן טולילה כתב בגזר הדין כי "מדובר ברוע ובניבזות".

הכרעת הדין של אבו עאסא ניתנה ללא נוכחותו באולם זאת בשל נוכחותם של הצלמים מחוץ לאולם ומאז הוא נעלם לאחר שעזב אז את בית המשפט, ומאז לא היה ידוע היכן הוא עד שנעצר בתחילת החודש בביתו בתל שבע, במשטרה העריכו כי הוא שהה חלק מהזמן בשטחי הרשות הפלסטינית מאחר והרכב שלו נצפה חוצה לשם.

כזכור, בעת שפרי בילתה בים, הגנב העלה את תמונותיה האינטימיות לרשת החברתית אינסטגרם. כשהיא גילתה היא מיהרה למחוק את התמונות, וביקשה שלא יפיצו את התמונות.

היא גם פרסמה אז פוסט בו כתבה: "הבן ז… שגנב לי את התיק מהאוטו ובתוכו כל החיים שלי בערך, ארנק, טלפון, רישיונות, תעודת זהות, בחוף הדתיים באשקלון, אמן ותישרף יחד עם התיק שלי בגיהינום, איזה מן דבר זה לגנוב? חרא אנשים. בקיצור, לא ניתן ליצור איתי קשר פלאפונית עד שאסתדר על מכשיר חדש".


לצפיה ודירוג כבוד השופט דניאל בן טולילה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות