שיא למחיר למשתכן בחודש נובמבר: 1,700 בחרו דירתם בכ-57 פרויקטים

ההנחיות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה מאלצות את משרד הבינוי והשיכון להתמודד עם מציאות חדשה אך למרות זאת בפרויקט מחיר למשתכן ממשיכים בפעילות מואצת. השר ליצמן: "היענות הציבור מחזקת את הצורך בקידום תוכניות דיור"
נעמה כהן |
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

במסגרת תכנית "מחיר למשתכן", נבחרו במהלך נובמבר כ- 1,700 דירות בכ- 57 פרויקטים ב 31 יישובים ברחבי הארץ ביניהם: בית שמש, ראשון לציון, הרצליה, חריש, קרית טבעון, עפולה, חצור, באר שבע, קרית ביאליק, מודיעין, טירת הכרמל, יבנה, אשקלון, ועוד.

מתוך 1,700 הדירות שנבחרו כ- 1,000 זוכים כבר חתמו על חוזה רכישה, מדובר על כ 65%-. על פי משרד הבינוי והשיכון, בשבועות הקרובים יחתמו מאות חוזים נוספים של זוכים שכבר בחרו את דירותיהם.

בהודעה מטעם משרד הבינוי והשיכון צוין כי המשרד משקיע משאבים רבים במטרה לשמור על שגרה בהתנהלות תכנית מחיר למשתכן. "כידוע", כך נכתב, "אזרחי מדינת ישראל מתמודדים בתקופה האחרונה עם התפשטות נגיף הקורונה, והליך בחירת הדירות הותאם לאור הנחיות משרד הבריאות".

על פי נתוני המשרד, בחודש דצמבר תואמו עד כה מעל ל- 50 ימי בחירת דירה לכ- 1,000 זוכים בכ- 24 פרויקטים ברחבי הארץ, בימים הקרובים יוזמנו זוכים נוספים, "כך שאנו צופי שגם חודש דצמבר יסתיים עם מספר בחירת דירות גבוה".

כלל הפגישות עם הזוכים מתקיימות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובחירת הדירה מתקיימת בחדרים נפרדים, עם מחיצות, בשמירת המרחק הנדרש ושימוש במסכות, כאשר בכניסה למשרדים היזמים ישנם כפפות, חומר חיטוי וכו'. הפגישות מתקיימות במשרדי מכירות או באתרים מטעם היזמים, הכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול.

שר הבינוי והשיכון ח”כ יעקב ליצמן: ״שוק הדיור מהווה מנוע צמיחה מרכזי במשק. ההיענות הגדולה מצד ציבור הרוכשים מחזקת את הצורך בהמשך קידום תכניות דיור רלוונטיות לטובת כלל אזרחי ישראל.״

מנהל אגף בכיר שיווק, אריאל רוזנברג: "הנתונים מראים את האמון הגדול של הציבור בתכנית הדיור הממשלתית, ובכך שהתכנית מהווה חלק משמעותי משוק הנדל"ן המקומי. לתכנית מחיר למשתכן חלק גדול בהנעת המשק והכלכלה ואנו צופים שהנתונים ימשכו במגמה זאת בחודשים הקרובים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות