המאבק במכירת סמים לבני נוער: 9 נעצרו בחשד לסחר ב"נייס גיא", קוקאין ומריחואנה

בתום חקירה סמויה שהתנהלה במשך כחודשיים תפסה המשטרה כ-10 ק"ג של סם הפיצוציות "נייס גיא" ועשרות גרמים של וקוקאין ומריחואנה. במסגרת המבצע נעצרו 9 חשודים במכירת סמים לבני נוער
רונן לוי |
גראס
ארכיון.

המשטרה פשטה הבוקר (יום א') על בתי חשודים בנתניה ועצרה 9 בחשד שמכרו סמים לצעירים ולבני נוער ברחבי העיר נתניה וסביבתה. במסגרת הפעילות תפסו השוטרים כ-10 ק"ג של סם הפיצוציות "נייס גיא" וכן עשרות גרמים של חומר החשוד כסם קוקאין ומריחואנה. המשטרה צפויה לעצור מעורבים נוספים במסגרת החקירה.

מעצרם של החשודים מגיע בתום חקירה סמויה המתנהלת מזה מספר חודשים בתחנת נתניה ופעילות מודיעינית נגד מספר חשודים במכירת סמים לצעירים ובני נוער ברחבי העיר נתניה וסביבתה.

הבוקר (יום א') החל השלב הגלוי של המבצע, במסגרתו עשרות שוטרי ובלשי תחנת נתניה פשטו על בתי החשודים, ערכו חיפושים בסיוע כלבים לאיתור סמים ונשק ועצרו אותם לחקירה.

במהלך חיפוש בבתי החשודים ובמחסנים שונים איתרו השוטרים סמים מסוגים שונים, תחמושת (רימון עשן, מאות כדורי רובה), כסף מזומן וציוד נוסף אשר על פי החשד שימש לעסקאות הסחר בסמים.

במהלך הפעילות כולה, שהחלה לפני כחודשיים, תפסה המשטרה כ-10 קג חומר החשוד כסם מסוג "נייס גיא" , וכן עשרות גרמים של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין ומריחואנה. במסגרת המבצע נעצרו 5 חשודים ועוכבו לחקירה ארבעה נוספים. העצורים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ובהמשך יוחלט אם לבקש את הארכת מעצרם. במשטרה אומרים כי צפויים מעצרים נוספים במסגרת החקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות