זומן לחקירה במע"מ וברח דרך החלון

זומן לחקירה על חשבוניות פיקטיביות, ברח וחזר רק לאחר התערבות עורך דינו. בית משפט השלום בראשון שחרר אותו בתנאים מגבילים
דנה לווינסקי |

אבו זקיקה ראפת הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות. לפני תחילת חקירתו במשרד מע"מ רמלה, ברח החשוד מהחלון וחזר למשרד לאחר התערבות עורך דינו. השופט עמית מיכלס מבית משפט השלום בראשון לציון נעתר לבקשת מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז, ומשרד מע"מ רמלה, ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

ראפת הינו הבעלים ומנהלה של חברת מ.ט.י.ח אמריקה בע"מ. על פי בקשת המעצר, עולה החשד כי בין ה-01/01/2020 ועד היום, הפיץ החשוד חשבוניות פיקטיביות באמצעות החברה בבעלותו. עוד עולה כי ב-11/03/2020 נחקר החשוד באזהרה ואישר במהלך החקירה כי הוא הוציא חשבוניות על שם החברה בבעלותו.

השופט עמית מיכלס שחרר את החשוד בתנאים מגבילים, בהם התחייבות על סך 100,000 ₪, ערבות צד ג' על סך 50,000 ₪ וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.
___________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט עמית מיכלס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות