אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל יצא למחות ונהרג בתאונה

טרגדיה בהפגנת הדגלים השחורים בקרית אונו: דרור סופר, 82 מסביון, נהרג אמש (שבת) בעת שהפגין נגד מדיניות רה"מ, הנהגת הפוגעת, בשנות ה-20 לחייה עוכבה לחקירה. המשטרה: אין כל חשד לפגיעה מכוונת"
מעיין לביא |
דרור סופר ז"ל. יצא להפגין ונהרג בתאונה.

טרגדיה בהפגנת הדגלים השחורים בקרית אונו. דרור סופר, בן 82, תושב סביון, נהרג אמש בעת שהפגין בדרך חטיבת אלכסנדרוני בקרית אונו. נהגת הרכב בשנות העשרים לחייה עוכבה לחקירה. סופר היה אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני. בני משפחתו אמרו אמש כי: "מדי שבוע הפגין למען הדמוקרטיה ולמען המדינה שכל כך אהב".

על פי עדיה ראיה, אמש (יום שבת), במהלך ההפגנה בקרית אונו, סופר ירד לפתע לכביש ונהגת רכב שחלפה במקום פגעה בו. צוות מד"א שהגיע למקום, החל בטיפול ראשוני ופינה את סופר במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

דורון סופר אביה של מנכלית פייסבוק שנהרג בתאונה בקרית אונו
זירת התאונה, אמש. צילום: מד"א

חובש על אופנוע מד"א, יוסף נהון סיפר: "היינו בסמוך למקום והזעיקו אותנו לתאונה, ראיתי גבר כבן 82 שוכב על הכביש ובסמוך רכב פרטי עם שמשה מנופצת, הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. בדקנו גם נהגת הרכב צעירה בשנות העשרים והיא לא נזקקה לטיפול".

בוחני תנועה שהגיעו למקום פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה, עיכבו את נהגת הרכב לחקירה אולם לדבריהם "לא היה כל חשד לפגיעה מכוונת מצד הנהגת".

דרור סופר, יליד ירושלים, היה בגרעין הנח״ל. עבד כאדריכל עצמאי. איש טוב לב, נדיב, צנוע ואוהב אדם. אב לשלוש בנות וסב לשבעה נכדים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות