בלי גלימה ובלי נעליים: מדור החברה של אוביטר לא נח לרגע

רוצים לדעת מה קרה השבוע אצל עורכי הדין שלנו? זה המקום לגלות מה הם עשו מחוץ לכתלי בית המשפט, המשרדים וחדרי הדיונים. אל תפספסו
גיא פישקין |

גם השבוע עורכי הדין שלנו עבדו קשה. גם בבתי המשפט וגם מחוץ לאולמות הדיונים. אתם לא תאמינו איפה הם היו ומה הם עשו. כאן, ממש כאן בהמשך – כל התשובות לכל השאלות שלכם. מבטיחים שיהיה מעניין.

במסגרת יום המודעות לאנשים עם מוגבלויות שחל השבוע, בחרה עו"ד שני רופא לנקוט במחווה מרגשת, כאשר צירפה לתמונת הפרופיל בעמוד הפייסבוק האישי שלה לוגו ייעודי תחת הסלוגן "כולנו שווים – לפרוש כנף". שני, שאפו על היוזמה!

עו"ד סופי אביב, סגנית יו"ר ועדת המקרקעין וועדת הליטיגציה בלשכת עורכי הדין, מצאה קצת זמן לטיפוח אישי בין דיון לדיון, כשהגיעה להתפנק אצל הספר האישי שלה וכמובן דאגה לתעד את הרגע המאושר בסטורי האישי שלה באינסטגרם. תתחדשי יקירה!

עו"ד הלן דורפמן הצטרפה לחברותיה במסגרת מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין. יחד הן הצטלמו לסרטון מיוחד לציון היום הבינלאומי במאבק נגד אלימות נשים. כחלק מהסרטון שנקרא "יש בך כוח", הפצירו בנשים לא לשתוק עוד ולצאת ממעגל האלימות. יוזמה מבורכת וחשובה בהחלט.
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות