עופי עופי יא מז…

בחור צעיר ממגדל העמק, שנדלק על מישהי שלא היתה מעוניינת בו, החליט להתנקם בה באמצעות פוסטים משפילים בפייסבוק. זה נגמר במעצר
ציון חן |

במהלך החודשיים האחרונים פירסם בחור בן 26, תושב מגדל העמק, עשרות פוסטים פוגעניים ומשפילים בחשבון הפייסבוק שלו כנגד בחורה מהעיר שדחתה את חיזוריו. המצב הלך והסלים, עד שהוא נעצר וכתב אישום הוגש כנגדו לבית משפט השלום בנצרת.

"זונה" "מוצצת" "שרמוטה של חצי שקל והיא באה לבד ונטפלת. עזובה חרמנית". אלא הן רק חלק מהכינויים בהם השתמש הבחור האובססיבי כנגד הבחורה. הפוסטים קיבלו תגובות ולייקים וככל שעברו הימים, במיוחד לאחר תלונתה במשטרה נגדו, התכנים שלהם הפכו להיות מבזים ומשפילים יותר.

"מתלוננת שקרנית. את תשלמי על הכל ורק את סובלת ותסבלי מזה ימח שמח חולת נפש פסיכוטית. מ' שרמוטה שהזדיינה עם חצי מדינת ישראל החליטה להיתפס על העורק כשכל הזין שלי תקוע לה בתחת. יא שרמוטה מבחילה שכל החיים תישאר בדיחה וליצנית של אורגיות. אני ישתין לך בפה שוב ישרמוטה מטומטמת רעבה ללחם", הוא כתב, תוך שימוש בתמונותיה בפירסום הפוסטים.

הבחור ככל הנראה שונא את כל המין הנשי, כי לחוקרת המשטרה הוא אמר בחקירתו: "יא שרמוטה, מוצצת זין שיהיה לך סרטן במוח". "העצור גם איים על הבחורה בפגיעה בגופה, בנכסיה בשמה הטוב ובפרנסתה", אומרים במשטרה, "באופן שיש בו להפחיד, להטריד ולהרגיז".

כתב האישום מייחס לו עבירות של הטרדה מינית איומים ועוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות