תיעוד: מעצר גנב הממירים הקטליטים באזור השרון

העלות היקרה של הממירים הקטליטים הוביל לתופעה של פורצי רכבים שגונבים רק את החלק הזה. כך, גם במקרה של תושב הדרום, 29, שנאשם כי פירק מ-15 מכוניות באזור השרון את הציוד היקר. לצערו, הוא נתפס בעקבות מארבים משטרתיים
דניאל בן חמו |
מעצר. ארכיון

ממיר קטליטי בכלי הרכב, הינו פריט חובה בכל רכב, כאשר הוא מתקלקל עלותו היא אלפי שקלים. תושב הדרום, בן 29, מצא שיטה קלה לעשות כסף, כך עולה מכתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגש נגדו לבית המשפט השלום, לאחר שפירק בתקופה האחרונה תוך מספר ימים ממירים קטליטים מ- 15 כלי רכב באזור השרון.

על פי כתב האישום שמכיל 15 אישומים של חבלה במזיד ברכב וכן פירוק חלקים מרכב, החשוד בסיוע אחרים, במהלך מספר ימים בחודש נובמבר, פירק ממירים קטליטים, חלק ברכב שאמון על הקטנת זיהום האוויר ממערכת הפליטה, מרכבים בכל אזור השרון. מדובר בחלק רכב שעלותו יקרה מאוד, אלפי שקלים, מה שגרם לבעלי הרכב נזק כלכלי משמעותי כמו גם השבתת הרכב במקרים רבים.

שוטרי תחנת כפר סבא שקיבלו את התלונות, הציבו מארבים באזור פעילותו של הנאשם ולפני כשבוע וחצי הצליחו לעצור את החשוד בשעת מעשה ומעצרו הוארך מעת לעת. כאמור, כעת הוגש נגדו כתב אישום בגין חבלה במזיד ברכב וכן פירוק חלקים מרכב ובקשה למעצר עד תום ההליכים ואולי כעת יוכלו תושבי השרון לישון בשקט בלי שיחששו מגניבות הממיר ממכוניתם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות