נתפסו "על חם": המשטרה עצרה גנבי ענבים וזיתים

המשטרה מגבירה אכיפה נגד גנבות של תוצאת חקלאית, תופעה שהולכת וגוברת בכל רחבי הארץ. בימים האחרונים תפסו שוטרי מג"ב 2 חשודים בגניבת ענבים בגבעת עדה ו-2 חשודות נוספות בגניבת זיתים מהמטעים של כפר שמואל
אייל חן |
חלק מיבול הענבים שנגנב. צילום: משטרת ישראל
חלק מיבול הענבים שנגנב. צילום: משטרת ישראל

בתקופה האחרונה, החלה תופעה של גניבת גידולים חקלאיים בכל רחבי הארץ. רק ביממה האחרונים הצליחו שוטרי משמר הגבול לשים ידם על שני חשודים בגניבה של ענבים בשטחים החקלאיים של גבעת עדה ובמקביל לעצור שתי חשודות שגנבו ממטעי הזיתים של מושב כפר שמואל.

אתמול (ד') בשעות הבוקר, התקבל דיווח במשטרת ישראל בדבר חשודים בגניבת ענבים בכרם, הנמצא בשטחים החקלאיים בגבעת עדה. שוטרי מג"ב אשר פעלו באזור הוזעקו למקום וזיהו את שני החשודים כשהם קוטפים את הענבים, אל תוך שקיות גדולות. במקום נמצאו מספר שקיות מלאות בענבים במשקל של כ-40 ק"ג. 2 החשודים, תושבי אור עקיבא בשנות ה-30 וה-60 לחייהם, הועברו לחקירה במשמר הגבול והתוצרת החקלאית הוחזרה לחקלאי.

במקרה נוסף, שוטרי משמר הגבול עצרו גם "על חם" שתי חשודות בגניבת תוצרת חקלאית מסוגים שונים מהשטחים החקלאיים של כפר שמואל. לאחר קבלת דיווח בדבר שתי חשודות שנמצאות במטעי הזיתים של מושב כפר שמואל. צוות שיטור שפעל באזור המועצה האזורית גזר, הגיע תוך דקות ספורות למקום וזיהה את שתי החשודות. במקום, תפסו השוטרים מספר שקים ודלי ובתוכם זיתים שנגנבו מהמטע, בנוסף נתפסו בתא המטען של רכבן מספר שקיות של בצלים שנגנבו מהשטחים החקלאיים של המושב.

שתי החשודות, בשנות ה-50 וה-60 לחייהן, תושבות רמלה ולוד, הועברו לחקירה במשטרה וגם במקרה הזה התוצרת החקלאית הוחזרה לחקלאים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות