אישום: תקף עובדת ‏בבית חולים ונעץ מזרק אינסולין בצווארה

נגמרו מחיאות הכפיים מהמרפסות – תקיפה חמורה של עובדת בבית החולים בלינסון, כשאחד המאושפזים תקף אותה עם מזרק והזריק אינסולין לצווארה
רונן לוי |

בתקופת הקורנה ירד מספר התקיפות של צוותים רפאיים בבתי החולים, אולם עם הורדת הסגר והחזרה לשגרה, גם מעשי התקיפה חזרו. לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגשו ‏כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד גבר, שתקף ‏לפני מספר ימים עובדת בבית החולים בלינסון.

בשבת בלילה התקבל במשטרה דיווח על תקיפת עובדת בבי"ח בלינסון בפ"ת. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בעובדת המקום, כשמחט מזרק נעוצה בצווארה. מבדיקה ראשונית התברר כי מאושפז במחלקה תקף את העובדת וחנק אותה ובהמשך, החדיר לצווארה מחט המחוברת למזרק אינסולין, והזריק את האינסולין לגופה עד שהמחט ניתקה מהמזרק ונותרה בגופה של העובדת.

כתוצאה מהתקיפה נגרמה לעובדת המחלקה חבלה בדמות שריטה בצווארה והיא נזקקה לטיפול רפואי שכלל, בין היתר, ביצוע חתך בצווארה, להוצאת הגוף הזר, סגירת החתך בתפרים, וחבישה.

החשוד, בן 32 מאילת, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת, ואתמול כאמור הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה ממש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בימ"ש הורה על איסור פרסום פרטי החשוד וכל פרט העלול לחשוף את זהותו.
______________________

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות