חשד: תקפו הולך רגל שהעיר על זכות קדימה

המשטרה עצרה אתמול (יום ג') 3 תושבי רמלה, אב ושני ילדיו, בחשד שתקפו הולך רגל ברחובות תל אביב, משום שהעיר להם על כי לא נתנו לו זכות קדימה במעבר חציה. בית המשפט האריך את מעצרם ב-5 ימים
אייל חן |
מעבר חצייה

עצבניים על הכביש. אתמול נעצרו 3 תושבי רמלה, אב ושני ילדיו, בחשד שתקפו בת"א הולך רגל, תושב העיר, בן 39, לאחר שהעיר להם שלא נתנו לו זכות קדימה במעבר חציה.

לפני כשבועיים התקבל במוקד 100 של המשטרה, דיווח על אירוע של תקיפה חמורה של הולך רגל במעבר חצייה ברחוב העלייה בת"א. הפצוע, תושב העיר בן 39, פונה אל המרכז הרפואי וולפסון עם חבלות בגופו וראשו.

חוקרי תחנת שרת שהגיעו למקום, גבו עדות מהקורבן ואספו ממצאים ממקום האירוע, כאשר מהחקירה עלה, כי בעת שהקורבן ביקש לחצות את הכביש במעבר חציה, הוא העיר לנהג רכב, תושב רמלה בשנות ה-50 לחייו, על כך שלא נתן לו זכות קדימה כאשר רצה לחצות את הכביש. בתגובה הנהג יצא מהרכב , החל לרדוף אחריו ותקף אותו, יחד עם שני בניו בשנות העשרים לחייהם שהיו עמו באותה העת ברכב.

המשטרה אספה ממצאים מהזירה כולל סרטוני אבטחה ודרך מספר הרכב, הצליחו לחשוף את זהותם של המעורבים בתקיפה ועצרו אותם בדירתם ברמלה. היום הובאו החשודים לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם והשופטת ענת יהב קיבלה את הבקשה והאריכה את המעצר בחמישה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות