כוכבת הרשת, הדוד שלה והאונס

כוכבת רשת ירושלמית וקרוב משפחתה נעצרו בחשד שהכוכבת שידלה והפשיטה בחורה שתשכב עם הקרוב, שאנס אותה בכוח. שניהם נעצרו ונכלאו
ציון חן |
מתוך עמוד הפייסבוק של כוכבת הרשת

בעקבות תלונה של בחורה מירושלים אודות התנכלות של חבורת בנות אותה היא מכירה, אשר תקפו אותה והשפילו אותה, נחשף ארוע אונס שעברה הבחורה מצד תושב ירושלים בן 30, בו היתה מעורבת באופן פעיל, עפי החשד, אחת הבנות שהיא כוכבת רשת (20). היא חשודה כי הפשיטה את הנאנסת, והכריחה אותה לשכב עם החשוד באונס, שהוא דוד שלה.

האירוע התרחש בתחילת החודש בבית של חבר בשכונת ארנונה בירושלים, בו היתה הנאנסת עם כוכבת הרשת וכעשרה חברים, ביניהם גם הדוד. "היא הפעילה לחצים על הנאנסת שעברה מסכת פגיעות כנגדה החל ממקרה האונס ולאחר מכן גם בתקיפה משפילה ע"י אותה כוכבת רשת ובנות נוספות", אומרים במשטרה.

מתלונת הנאנסת עולה כי היא הופשטה בכוח ובניגוד לרצונה ע"י כוכבת הרשת, ששידלה אותה לקיים יחסי מין עם הדוד שלה, כשהוא עצמו כופה את עצמו בכוח עליה ואונס אותה. "היא הפשיטה לחלוטין בכוח את הנאנסת, ויזמה מגע מיני בינה לבין הדוד שלה, שאנס אותה בכוח", מסבירים במשטרה, "לאחר מכן, אותה כוכבת רשת, יחד עם בנות אחרות, תקפה את הנאנסת באכזריות. בעקבות הארוע הזה נודענו למקרה האונס".

כוכבת הרשת טוענת בחקירתה כי היא והנאנסת חברות טובות אשר רבו על רקע אחר לגמרי, והנאנסת החליטה לנקום בה באמצעות התלונה על האונס. היא אף טוענת כי הנאנסת מעורערת בנפשה. שופט המעצרים בירושלים אלעזר ביאלין שקרא גם את הדוח שהציגה לו המשטרה, האריך את מעצרה של כוכבת הרשת בשלושה ימים.

לגבי הדוד טוענים במשטרה כי הוא אנס את הבחורה בכוח. "הנאנסת הופשטה בכוח ובניגוד לרצונה ע"י כוכבת הרשת, אשר שידלה את הדוד שלה לקיים יחסי מין עם הנאנסת. הדוד עפי החשד, הפעיל כוח וכפה עצמו על הנאנסת, תוך שהוא גורם לה לחבלות, וביצע בה בעילה שלא בהסכמה", טוענים במשטרה. המשטרה גם קיימה עימות בין הנאנסת לבחור שאנס אותה, ולדברי המשטרה, הדוד לא נתן תשובות המניחות את הדעת.

לטענת הדוד שנעצר, הוא נשוי טרי והנאנסת והוא קיימו יחסים בהסכמה. גם הוא מציין את הריב של הנאנסת עם האחיינית שלו, וכי התלונה נגדו היא נקמה באחיינית באמצעותו. אך מחקירת המשטרה, מהעימותים והצלבת הפרטים עולה תמונה אחרת לגמרי, ומעצרו של הבחור הוארך בשלב זה בארבעה ימים.
_____________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט אלעזר ביאלין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות