חשד: עורך הדין הבריח לישראל ג'ל לטיפול באין אונות

בית משפט השלום בראשל"צ האריך ביממה את מעצרו של שלמה בן חיים, תושב גבעת שמואל, שנעצר בחשד שניסה להבריח ג'ל בשווי 8 מיליון שקלים במסווה של כפכפים. השופטת זהר דיבון סגל דחתה את בקשתו לאסור את פרסום שמו
אייל חן |
בית הדין לעבודה מחק תביעת מנכ"ל שעבד בסין ותבע את מעסיקיו בארץ
אילוסטרציה: shutterstock

שלמה בן חיים, תושב גבעת שמואל, נעצר בחשד להברחת תכשיר ג'ל מסוג קמאגרה (לטיפול באין אונות) החשוד כמסוכן לציבור, תוך הצהרה כוזבת למכס והתחמקות מתשלום מס. השופטת זהר דיבון סגל, מבית משפט השלום בראשון לציון האריכה את מעצרו ביממה.

בן חיים, עורך דין במקצועו, נעצר בעקבות חקירה משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז ומכס אשדוד. מבקשת המעצר עלה כי בבדיקה שנערכה בנמל אשדוד למכולה שייבא בן חיים, נמצאו קופסאות רבות בהן הוסלקו כמויות גדולות של ג'ל לטיפול באין אונות מסוג קמאגרה, וזאת בניגוד להצהרת החשוד כי המכולה מכילה כפכפים בלבד.

שוויו של הג'ל שהוברח עומד על כ-8 מיליון שקלים. מבדיקה עם האגף לאכיפה במשרד הבריאות עולה כי התכשיר קמאגרה מוגדר כתרופה המסוכנת לבריאות הציבור. השופטת זהר דיבון סגל, האריכה את מעצרו של החשוד ביממה ודחתה את הבקשה לאיסור פרסום על הפרשייה.

_____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת זהר סגל דיבון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות