אדם נפצע קל בפיצוץ מטען חבלה ברכב בראשל"צ

גבר כבן 50, המוכר למשטרה, נפצע בפיצוץ מכונית בשכונת פואבלו אספניול בראשל"צ והועבר לביה"ח כשהוא סובל מפציעה בגפיו. נהג הרכב נמלט מהמקום אך אותר כעבור זמן קצר על ידי המשטרה ועוכב לחקירה
מעיין לביא |
פיצוץ הרכב בראשל"צ. צילום: איחוד הצלה

פיצוצי הרכבים חזרו: גבר כבן 50, מוכר למשטרה, נפצע אמש (יום ג') באורח קל בפיצוץ מכונית ברחוב התותחנים בראשון לציון. נהג הרכב שלא נפצע נמלט מהמקום לאחר הפיצוץ אולם כעבור זמן קצר השוטרים איתרו ועיכבו אותו לחקירה.

סמוך לשעה תשע בערב, החריד פיצוץ, את שכונת פואבלו אספניול הסמוכה לחוף הים בראשון לציון. כוחות הצלה רבים זרמו למקום והבחינו ברכב מסוג טויוטה מפורק ורסיסים ממנו התפזרו לכל עבר ובסמוך אליו אדם פצוע באורח קל. לאחר טיפול ראשוני במקום הפצוע הועבר להמשך קבלת טיפול לבית החולים וולפסון כשהוא סובל מחבלה בגפיים.

השוטרים שהגיעו למקום וסגרו את כל האזור, קיבלו דיווח מעדי הראיה כי אדם נוסף, נהג הרכב, נמלט מהמקום מיד לאחר הפיצוץ, אלה החלו בסריקות וכעבור שעה קלה הצליחו לעלות על עקבותיו ולעכב אותו לחקירה. במקביל חבלני המשטרה אספו את מה שנשאר מהמטען והעבירו אותו למעבדות החבלה וגורמים במשטרה אמרו אמש, כי מדובר במטען שהיה ככל הנראה מתחת לרכב ורק במזל זה נגמר עם פצוע אחד קל בלבד.

במשטרה ימשיכו בחקירת את נהג הרכב שנמלט וכן את הפצוע ששניהם מוכרים למשטרה על מנת לבדוק עם מי הם מסוכסכים ומי יכול לעמוד מאחורי הנחת המטען ברכב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות