בית המשפט אישר הסדר טיעון עם נאשם ומחק סעיף איומים מההרשעה

בחודש הקרוב יתקיים דיון הטיעונים לעונש בתיק בו אח איים על אחותו, זאת לאחר ששופטת בית המשפט השלום בתל אביב נעה תבור, קיבלה את הסדר הטיעון אליו הגיעה עורכת הדין סיוון כהן עם מחלקת התביעות והרשיעה את האח בכתב אישום מתוקן עם עבירת איומים אחת.
מעיין לביא |

על פי כתב האישום מדובר היה בשני אחים שמתגוררים ביחד בדירה בצפון תל אביב ולפני כשנתיים הוא איים על אחותו בכך שהניף סכין מטבח ואמר לה שהוא יהרוג אותה בשנתה. מיד לאחר מכן הוא לקח עוד שלושה סכיני מטבח בינהם סכין קצבים גדול והסתגר בחדרו תוך שהוא צועק ומקלל. בכתב האישום צוין מקרה נוסף בו הוא איים גם אז עם סכין על אחותו.

לאחר מספר דיונים עו"ד סיוון כהן הגיעה להסדר טיעון עם מחלקת התביעות במהלכו הוחלט למחוק את אחד האישומים. כאמור השופטת תבור קיבלה את הסדר הטיעון והרשיעה את האח על פי הודעתו בעבירת איומים אחת. "לאחר ששוכנעתי כי הנאשם מבין את המשמעות חזרה מהכפירה ואת ההסדר שנערך בין הצדדים, אני מתירה לנאשם לחזור בו מהכפירה. אני מתירה לתביעה לתקן את כתב האישום", כתבה השופטת בהחלטתה.

לאחר הרשעתו של האח, עו"ד כהן ביקשה להסיר גם את תנאי מעצר הבית הלילי והתביעה הסכימה לכך והשופטת תבור נתנה תוקף של החלטה להסכמת הצדדים לביטול תנאי מעצר בית לילי. לאחר ההרשעה נשלח הנאשם לתסקיר שרות המבחן ובעוד כחודש יוגשו הטיעונים לעונש לבית המשפט.

 

עו"ד סיוון כהן מעניקה ליווי מסור וצמוד לקהל לקוחותיה החל משלב החקירה המשטרתית ועד להליך המשפטי כולו, על כלל ערכאותיו השיפוטיות: ייצוג בהליכי מעצר, ייצוג במעצר עד תום ההליכים, ניהול תיקי הוכחות, עררים וערעורים, ייצוג בשימוע טרם הגשת כתב אישום, ייצוג בהסדרי טיעון מול גורמי התביעה, הפרקליטות והרשויות השונות, ייצוג בועדות משמעת ובועדות שחרורים.

ל אתר האינטרנט של עו"ד סיון כהן >> www.lawyersivan.co.il

 

 

לצפיה בדירוג כבוד השופטת נעה תבור לחצו כאן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות